|
Geen zoektocht meer (maar nog wel geklets)
|
Berichten: 7.109
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15353
12100 x bedankt in 5691 berichten
25-Feb-2026, 07:14 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-Apr-2026, 01:36 AM door 365cycle.)
Toch maar op zoek...
...liefst naar een gewone DF, eventueel een Quest XS carbon (zo licht mogelijk dus), voor een zacht prijsje.
Bij voorkeur wit/lichte kleur.
Werk/schade is geen probleem.
Liefst niet te fraai, zodat een eventuele toekomstige schade minder pijn doet.
Al het huidige aanbod op ligfiets.net / marktplaats / kleinanzeigen / 2dehands / velomobilforum heb ik al gezien, dus dit is echt een advertentie voor iemand die verkoop overweegt.
Ik heb ook gezien dat er begin deze maand wat gestaan heeft, maar had geen tijd om ze tijdig op te halen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 2.815
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4350 x bedankt in 2392 berichten
(25-Feb-2026, 07:14 PM)365cycle schreef: Ik heb ook gezien dat er begin deze maand wat gestaan heeft, maar had geen tijd om ze tijdig op te halen.
Daar hebben ze aanbetalingen voor uitgevonden. Of bekenden die je evt zou kunnen charteren in ruil voor wat bier/euro's/etc.
Berichten: 7.109
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15353
12100 x bedankt in 5691 berichten
(25-Feb-2026, 08:03 PM)ZoefZoef schreef: Daar hebben ze aanbetalingen voor uitgevonden. Of bekenden die je evt zou kunnen charteren in ruil voor wat bier/euro's/etc. Buiten dat het inmiddels geen nuttige bijdrage is weet jij ook hoe het soms mis gaat met een aanbetaling. En anderen voor m'n karretje spannen... neuh.
Wanneer gaat jouw XS eigenlijk eens rijden? Want anders weet ik nog wel een nuttige bijdrage ; )
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 7.109
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15353
12100 x bedankt in 5691 berichten
deze kan dicht!
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 2.973
Topics: 82
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 44680
4607 x bedankt in 1968 berichten
@365cycle, wij hebben niet de gewoonte om draadjes te sluiten maar verander de header in het eerste bericht (kun je zelf doen) om aan te geven dat het niet meer nodig is.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Berichten: 1.858
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 1035
3406 x bedankt in 1521 berichten
Goh, laat er nu net een Quest XS op ligfiets.net staan
Berichten: 2.347
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8659
3871 x bedankt in 1792 berichten
(10-Apr-2026, 10:23 AM)Frutsel schreef: Goh, laat er nu net een Quest XS op ligfiets.net staan 
En alweer weg
Berichten: 2.815
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4350 x bedankt in 2392 berichten
Zie 'm inderdaad niet meer staan. Als ie nu al verkocht is, is dat wel heel rap gegaan. Zijn XS'jes zo gewild dan tegenwoordig, in tegenstelling tot dr grote broer/zus?
Berichten: 2.347
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8659
3871 x bedankt in 1792 berichten
(10-Apr-2026, 07:54 PM)ZoefZoef schreef: Zie 'm inderdaad niet meer staan. Als ie nu al verkocht is, is dat wel heel rap gegaan. Zijn XS'jes zo gewild dan tegenwoordig, in tegenstelling tot dr grote broer/zus?
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...bon.79533/
Berichten: 2.815
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4350 x bedankt in 2392 berichten
(10-Apr-2026, 09:06 PM)Hoekie schreef: (10-Apr-2026, 07:54 PM)ZoefZoef schreef: Zie 'm inderdaad niet meer staan. Als ie nu al verkocht is, is dat wel heel rap gegaan. Zijn XS'jes zo gewild dan tegenwoordig, in tegenstelling tot dr grote broer/zus?
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...bon.79533/
Ik had 'm al op ligfiiets.net/advertisements zien staan vanmiddag. Vraagprijs was 3500 euro.
En nu binnen een dag verkocht, verbaast me gewoon als je ziet hoelang de normale quests en andere vellomobielen te koop staan.
Berichten: 154
Topics: 4
Lid sinds: Sep 2024
Bedankt: 188
462 x bedankt in 157 berichten
Het was wel een mooie. En laten we wel zijn, voor de kleinere medemens is er minder keus dus dat ze snel weg gaan verbaast me niet.
Litespeed Siena, Koga FPM, Optima Stinger
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Ben al een aantal da...ZoefZoef — 02:29 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Bij Wateringen in de...Lopopodium — 01:31 PM |
|
Drive by wire...
|
| Laten we teruggaan n...Willeke_IGKT — 10:13 AM |
|
Drive by wire...
|
|
Als je door een pe...datakneder — 09:50 AM |
|
Drive by wire...
|
|
Neem aan dat moder...Willeke_IGKT — 06:24 AM |
|
Drive by wire...
|
| Meestal zijn andere ...Wim -de roetsende — 06:21 AM |
|
Drive by wire...
|
|
alsof iemand met g...365cycle — 01:40 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vanavond zag ik een ...365cycle — 01:29 AM |
|
Drive by wire...
|
| Neem aan dat moderat...blokdoorn — 11:28 PM |
|
Drive by wire...
|
| Een mooi rustiek Fra...Jeroen S — 09:26 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
|
| Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM |
|
Milan 4.2
|
| Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM |
|
Drive by wire...
|
|
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM |
|
Drive by wire...
|
| We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM |
|
Drive by wire...
|
| Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM |
|