Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht: Nazca Gaucho
#1
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Nazca Gaucho tour. Bij voorkeur met bovenstuur, maar onderstuur zou ook een optie kunnen zijn. Dus mocht iemand er een hebben staan en er afstand van willen doen, dan zou ik graag met die persoon in contact komen.

Bert
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
Ik heb er nog een gaucho met bovenstuur staan die eigenlijk alleen nog maar stof verzameld sinds ik een m5 chr heb. Hij mag wel weg, alhoewel n-1 pijn doet.. Ik heb hem omgebouwd naar 1x12 en ermee in schotland gefietst. Zou eventueel weer teruggebouwd kunnen naar 3x9 met dualdrive wat er origineel op zat.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
Dat klinkt interessant. Dat n-1 pijn doet begrijp ik volledig. Ik ben juist op zoek naar een maatje voor mijn CHR.  Big Grin
Ik stuur je even een PB-tje.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
@broxtor

https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...cho-9speed
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
Bedankt voor de tip! Maar ik inmiddels voorzien.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ben al een aantal da...ZoefZoef — 02:29 PM
Medeliggers onderweg
Bij Wateringen in de...Lopopodium — 01:31 PM
Drive by wire...
Laten we teruggaan n...Willeke_IGKT — 10:13 AM
Drive by wire...
Als je door een pe...datakneder — 09:50 AM
Drive by wire...
Neem aan dat moder...Willeke_IGKT — 06:24 AM
Drive by wire...
Meestal zijn andere ...Wim -de roetsende — 06:21 AM
Drive by wire...
alsof iemand met g...365cycle — 01:40 AM
Medeliggers onderweg
Vanavond zag ik een ...365cycle — 01:29 AM
Drive by wire...
Neem aan dat moderat...blokdoorn — 11:28 PM
Drive by wire...
Een mooi rustiek Fra...Jeroen S — 09:26 PM
Medeliggers onderweg
Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM
Milan 4.2
Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM
Drive by wire...
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM
Drive by wire...
We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM
Drive by wire...
Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM