Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht Flevobike/trike met 't korte frame.
#1
Hoi allemaal,ik zoek de korte frame versie,mag Flevobike alsmede Flevotrike zijn.
Er staat er een op MP maar ik heb geen account.

Mijn Flevobike nu heeft dus de lange voorframe/voorvork,oftwel 160mm..
Gemeten vanaf de bevestiginsbout van de voorvork op 't frame tot aan de voorpunt waar 't kunststoffen afdekdopje zit zou dat 220mm. moeten zijn.
Op Ligfiets.net staat mijn advertentie ook met foto.
Afstand geen bezwaar.

Alvast bedankt,
Gregor
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
(21-Mar-2023, 01:09 PM)martinus schreef: Er staat er een op MP maar ik heb geen account.
Dat is toch vrij eenvoudig op te lossen? Of bedoel je 'ik wil geen account'?
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , martinus
#3
Hoi melle z,heb je een pm gestuurd.Met vriendelijke groet,Gregor.
Antwoord }
Bedankt door:
#4
Dus je hebt geen korte versie van de Flevobike voor me,Melle   Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
#5
Nee, daar kan ik je niet aan helpen, maar als je me je emailadres en een link naar de MP advertentie stuurt, wil ik de verkoper wel vragen je te mailen.
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door: martinus
#6
(21-Mar-2023, 01:09 PM)martinus schreef: Flevotrike zijn.
Er staat er een op MP maar ik heb geen account.
bedoel je mijne?
Quest 506 carbon
(Sparkman & Stephens 30' Antilla 200)
http://www.aelixihr.org
Antwoord }
Bedankt door: martinus
#7
Hoi oNNo,er staat er maar eentje op,denk het dus wel  Wink,
Groet,Gregor

PS.Heeft ie het korte frame?



(21-Mar-2023, 10:20 PM)melle z schreef: Nee, daar kan ik je niet aan helpen, maar als je me je emailadres en een link naar de MP advertentie stuurt, wil ik de verkoper wel vragen je te mailen.


Dat waardeer ik ten zeerste,dank je.

En ondertussen is het al vanzelf opgelost,mooi hoe dat allemaal loopt!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#8
Die Flevotrike is helaas niet door gegaan,ondertussen een 'kort' Flevotrike-frame kunnen bemachtigen maar daar is de voorvork te verroest.
Lang verhaal kort:
Wie heeft er nog een Flevotrike tegen een redelijke prijs liggen?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
Mijn Flevo Trike wil ik best veel voor hebben maar de bike mag voor €100 weg, daarmee kun je het voor deel gebruiken.
Het is wel een lang frame. PB als je interesse hebt.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: martinus
#10
(10-Mar-2024, 09:57 PM)Willeke_IGKT schreef: Mijn Flevo Trike wil ik best veel voor hebben maar de bike mag voor €100 weg, daarmee kun je het voor deel gebruiken.
Het is wel een lang frame. PB als je interesse hebt.

Hoi,

Ik ben ook op zoek naar een Flevobike trike. 
Deze zal al wel weg zijn?

Groet,
René

(10-Mar-2024, 09:57 PM)Willeke_IGKT schreef: Mijn Flevo Trike wil ik best veel voor hebben maar de bike mag voor €100 weg, daarmee kun je het voor deel gebruiken.
Het is wel een lang frame. PB als je interesse hebt.

Hoi,

Ik ben ook op zoek naar een Flevobike trike. 
Deze zal al wel weg zijn?

Groet,
René
Ligfietsjes:
  • HP Velotechnik Grasshopper FX
  • Cruzbike S40
  • Flevobike basic, bike, racer, trike
  • Nazca Quetzal E-tandem
Antwoord }
Bedankt door:
#11
De Flevo Bike en trike staan er nog allebei. PB me maar als je interesse hebt.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:
#12
Hoi Rene,hier:
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...-bagagebak
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
LOL
In de ogen van mijn...Bob Hagendijk — 12:17 AM
Milan 4.2
Zo, en na een paar u...Arend-Jan — 11:45 PM
LOL
Wel creatief voor me...Bobslee — 11:11 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag maar weer ee...Jeroen S — 10:38 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...........bij...Hardloper — 09:26 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...........bij een...ZoefZoef — 08:36 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...........bij een...Wim -de roetsende — 08:07 PM
LOL
Zondag 5 juli rijden...Wim -de roetsende — 07:31 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik was maar een stuk...Hardloper — 07:17 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Afgelopen donderdag:...LigfietsWilsum — 06:28 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik vanmiddag mijn fi...datakneder — 06:19 PM
Milan 4.2
Vandaag heb ik Milan...gideon — 05:35 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Omdat ik weer energi...Bob Hagendijk — 04:53 PM
Ritjes van Atrike
Zoals elders vermeld...Atrike — 04:26 PM
Milan 4.2
Voorframe zit in de ...Arend-Jan — 02:52 PM
electrische ondersteuning en probleem
Ik heb een Trident t...Status Quooh — 01:21 PM
M-racer beschadigd frame
Na mijn ongeluk zit ...Bob Hagendijk — 09:19 AM