Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn CHR Carbon High Racer
#27
Het blijft een populaire fiets.

Deze staat er sinds vandaag op en is al gereserveerd: https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...high-racer

Voor €100,- meer dan de vraagprijs.



Alleen even een zwarte voorvork erin en dan is deze CHR helemaal prachtig.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#28
Voor 100 euro meer dan de vraagprijs. Ik vind dat nogal dubieus. Wel fraaie fiets zo. Alles klopt eraan qua optiek.

Zo'n kleurtje, is dat gespoten of is dat gelcoat?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#29
Nou ja, het was bieden vanaf €3400,-

Dan is €3500,- geen raar bedrag.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:
#30
(03-May-2026, 07:50 PM)Wim -de roetsende schreef: Nou ja, het was bieden vanaf €3400,-

Dan is €3500,- geen raar bedrag.


Wel als er geen bod van 3400 euro staat. En als ik zie bieden vanaf, lees ik dat als: voor dat bedrag mag ie in principe al weg.

Ik bied zelden tot nooit onder de advertentie. Nooit begrepen, ziet een ander namelijk gelijk wat jij hebt geboden en loop je m misschien mis omsar iemand anders een tientje meer bied dan jij.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#31
Als verkoper zijnde zou ik nooit ingaan op een bod buiten de openbare biedingen om. Dan zit je met iedereen los te onderhandelen, is mij allemaal teveel gedoe bij een populair artikel. En ook veel te schimmig met sommige figuren, zeker de types "wat moet je er minimaal voor hebben?".

Doe gewoon een bod en wacht dan rustig af of er nog iemand overheen gaat. Lekker gestructureerd, transparant en overzichtelijk.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Tijanus , 365cycle
#32
(29-Apr-2026, 03:09 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik heb contact met M5 over een grote bagagebak, dat wil ik op korte termijn want als ik weer naar mijn werk zou gaan moet ik kleren, eten etc mee kunnen nemen.

ZoefZoef biedt er ook eentje te koop aan voor €350,- 

Misschien zit er nog een forum-korting in. Er zit wel een gat in die er niet in hoort  Sad 

https://ligfiets.net/advertisements/20728
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#33
(04-May-2026, 09:49 AM)Wim -de roetsende schreef:
(29-Apr-2026, 03:09 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik heb contact met M5 over een grote bagagebak, dat wil ik op korte termijn want als ik weer naar mijn werk zou gaan moet ik kleren, eten etc mee kunnen nemen.

ZoefZoef biedt er ook eentje te koop aan voor €350,- 

Misschien zit er nog een forum-korting in. Er zit wel een gat in die er niet in hoort  Sad 

https://ligfiets.net/advertisements/20728

Ik had er al 1 bij M5 besteld, als het goed is woensdag in huis! Is de nieuwe 57L variant, die vind ik qua lijnen erg mooi bij de CHR passen. Is een flink stuk duurder dan die van Zoefzoef, maar past erg mooi bij de CHR vind ik.
Antwoord }
#34
Afgelopen dagen heb ik de zithouding naar mijn zin gemaakt, de trapas op de juiste afstand gezet en de bagagebak achterop gezet. Hij ziet er goed uit, en is erg praktisch met 57L inhoud. Hij is wat breder dan mijn vorige waardoor er gemakkelijker grotere dingen in passen. M5 heeft nog enkele exemplaren liggen heb ik begrepen.

[Afbeelding: IMG-20260516-123247209-HDR.jpg]
[Afbeelding: IMG-20260516-123257704-HDR.jpg]
[Afbeelding: IMG-20260516-123305617-HDR.jpg]
Antwoord }
#35
Wat is het toch een prachtige fiets.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , PieterTrapt
#36
"M5 heeft nog enkele exemplaren liggen heb ik begrepen."

nog 1 stuk, en daarna (iig via M5) nooit meer nieuw aanbod  Rolleyes
M5 Cityracer 559-451      M5 CHR     M5 tandem 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , gideon
#37
(, 10:43 AM)liggende daan schreef: "M5 heeft nog enkele exemplaren liggen heb ik begrepen."

nog 1 stuk, en daarna (iig via M5) nooit meer nieuw aanbod  Rolleyes

Hoe zit het dan met de frames?

Daarvan zijn er toch nog wel een flink aantal?

En die Fransman? Heeft Bram daar ooit nog iets van gehoord?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#38
De status van de frames is onbekend; misschien in een stoffige container, misschien door de shredder inmiddels....Er is iig geen partij (meer) die er contractueel aanspraak op kan maken. Veranderingen in de status zijn niet te verwachten.

Datzelfde lijkt van toepassing op de Fransman.
M5 Cityracer 559-451      M5 CHR     M5 tandem 
Antwoord }
#39
(, 11:42 PM)liggende daan schreef: De status van de frames is onbekend; misschien in een stoffige container, misschien door de shredder inmiddels....Er is iig geen partij (meer) die er contractueel aanspraak op kan maken. Veranderingen in de status zijn niet te verwachten.

Datzelfde lijkt van toepassing op de Fransman.

Dat is best heftig. Ergens liggen dus nog een flink aantal CHR-frames waar niemand meer iets mee kan doen.


Zijn er op dit moment bij Bram/M5 nog frames die te koop zijn?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#40
Een container frames die verloren zijn gegaan.
Ik huil niet snel en nu dus ook niet maar hier laat ik stiekem toch wel symbolisch een traantje om ;(

Zou best willen weten waarom het zover heeft moeten komen en die container niet alsnog is overgekomen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leerza...Jeffrey Leeflang — 05:59 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Ik ben de laatste ti...datakneder — 03:13 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Boyd Maduro — 02:49 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Prachtige fiets. Hee...Roepers — 02:11 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Gefeliciteerd, veel ...Willeke_IGKT — 01:43 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb een NOS fiets...GHOOGEN — 01:08 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Bij Rustbusters in V...GHOOGEN — 12:52 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM