Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ideeën gevraagd : wekelijkse rubriek / news items open liggers
#1
Lightbulb 
Zoals de titel luid, hebben jullie ideeën wat voor wekelijkse rubriek jullie graag in het vrijdag zien. En waarbij jullie een bijdrage willen leveren.

Ik denk aan om iedere week dat iemand iets verteld over een onderdeel of 1 fiets die hij/zij bespreekt die hij/zij zocht en na een lange tocht het heeft gevonden. En dan juist wat maakt dit zo gewild door jou. Of misschien wil je wel vertellen over iets wat je nu te koopt en dat je hier over wil vertellen wat voor bijzondere herinneringen eraan zitten. Of misschien wil je juist vertellen over een bijzondere fietstocht / reis etc. Het is misschien leuk als het ook meer verhalen komen van ook jullie en niet wat wij redactie alleen maar weet te vinden.

Nu puntje 2. Hebben jullie nog interessante items over open liggers. Ook zij willen we gewoon aanspreken met ons vrijdag bericht, alleen vinden we hier helaas gewoon minder leuke artikels over. Al hoop ik dat we toch al paar hebben gevonden voor vanmiddag. Ik kan al spoileren, dat we niet alleen velomobiel news hebben. Dus alle input is welkom.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Het wordt kort dag T...Hoekie — 12:34 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bedoel je de neu...Wim -de roetsende — 10:49 PM
Milan 4.2
Volgende echt grote ...Arend-Jan — 10:36 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bedoel je de neu...Willeke_IGKT — 09:54 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Maar ik ga het...Wim -de roetsende — 09:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De laatste keer dat ...Willeke_IGKT — 08:55 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Hoewel het in het ni...Willeke_IGKT — 08:36 PM
Optimalisatie van een WAW.
Vanochtend dacht ik ...datakneder — 01:26 PM
Milan 4.2
Dit is met ordinair ...Arend-Jan — 07:44 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vanwege dat vresel...Wim -de roetsende — 07:04 AM
Milan 4.2
Mooi smal, ondervloe...Boyd Maduro — 07:03 AM
Milan 4.2
En weer een stap ver...Arend-Jan — 12:43 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vanwege dat vreselij...Bob Hagendijk — 08:53 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ben al een aantal da...ZoefZoef — 02:29 PM
Medeliggers onderweg
Bij Wateringen in de...Lopopodium — 01:31 PM
Drive by wire...
Laten we teruggaan n...Willeke_IGKT — 10:13 AM
Drive by wire...
Als je door een pe...datakneder — 09:50 AM