Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cycling for climate shirt
#1
Heb je een cycling for climate shirt maat M waar je vanaf wilt?Die wil ik wel overnemen. (Ja ze zijn nog online te koop, ik weet het)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
Tip: 19 juni 2026 krijg je een heel tof evenement en een prachtig stuk fietsen bij dat shirt cadeau.  Tongue

Ow, en ze vallen best klein. Ik draag vrijwel altijd M maar het Cycling 4 Climate shirt heb ik in L.
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 -  Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
#3
(10-Sep-2025, 09:02 PM)TimSch schreef: Tip: 19 juni 2026 krijg je een heel tof evenement en een prachtig stuk fietsen bij dat shirt cadeau.  Tongue

Ow, en ze vallen best klein. Ik draag vrijwel altijd M maar het Cycling 4 Climate shirt heb ik in L.

Oh ja joh? 
Dat had ik heus wel gezien, maar helaas lig ik dan op de fiets ergens in de Baltische staten ofzo.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
(10-Sep-2025, 11:30 PM)ligvogel schreef:
(10-Sep-2025, 09:02 PM)TimSch schreef: Tip: 19 juni 2026 krijg je een heel tof evenement en een prachtig stuk fietsen bij dat shirt cadeau.  Tongue

Ow, en ze vallen best klein. Ik draag vrijwel altijd M maar het Cycling 4 Climate shirt heb ik in L.

Oh ja joh? 
Dat had ik heus wel gezien, maar helaas lig ik dan op de fiets ergens in de Baltische staten ofzo.

Dan moet je nog maar een jaartje wachten met je shirt. Tongue Ik vind het best bijzonder om loop / fiets shirts te hebben van evenementen waar je niet zelf aan hebt deelgenomen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
(11-Sep-2025, 08:58 AM)Hardloper schreef:
(10-Sep-2025, 11:30 PM)ligvogel schreef:
(10-Sep-2025, 09:02 PM)TimSch schreef: Tip: 19 juni 2026 krijg je een heel tof evenement en een prachtig stuk fietsen bij dat shirt cadeau.  Tongue

Ow, en ze vallen best klein. Ik draag vrijwel altijd M maar het Cycling 4 Climate shirt heb ik in L.

Oh ja joh? 
Dat had ik heus wel gezien, maar helaas lig ik dan op de fiets ergens in de Baltische staten ofzo.

Dan moet je nog maar een jaartje wachten met je shirt. Tongue Ik vind het best bijzonder om loop / fiets shirts te hebben van evenementen waar je niet zelf aan hebt deelgenomen.

Och, ze zijn gewoon te koop. https://cycling4climate.nl/en/shop/ Kennelijk niet alleen voor deelnemers aan het evenement. Maar ik koop bij voorkeur 2e hands kleding en spullen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#6
(11-Sep-2025, 08:04 PM)ligvogel schreef: Maar ik koop bij voorkeur 2e hands kleding en spullen.

Snap ik. Maar bij kleren met namen erop, dan zou ik graag iets erover kunnen vertellen van waar het van is. Ik heb een vrij recente hoedie van een bedrijf, maar voor dat bedrijf heb ik nog gewerkt. En andere , maar ook zonnebrillen, thermosflessen etc. heb ik gekregen in dienst verband, echter zijn dit geen actieve bedrijven meer.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
..ik in een heerli...Wim -de roetsende — 04:25 PM
Drive by wire...
Sturen met een kabel...Wim -de roetsende — 04:06 PM
wat ze zeggen
Papa, papa! Hij zwee...datakneder — 11:58 AM
Drive by wire...
Ik kwam onderweg dez...datakneder — 11:54 AM
Milan 4.2
Heb zitten pielen me...Arend-Jan — 11:34 AM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
Ook een mooie waar...Boyd Maduro — 10:48 AM
Medeliggers onderweg
Hahaha, tellen in de...gideon — 05:31 AM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Fout. Het is een...Hoekie — 01:01 AM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Dit is een forum dat...Willeke_IGKT — 12:59 AM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Chatgpt heb ik g...Hoekie — 12:47 AM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Fout. Het is een K...365cycle — 12:17 AM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Chatgpt heb ik gew...Willeke_IGKT — 12:13 AM
Medeliggers onderweg
Dat is denk ik geen ...365cycle — 12:13 AM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
... die de 1000km ...Hoekie — 11:31 PM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Wielrenners die de...datakneder — 11:19 PM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Wat en de een 'compl...Arend-Jan — 11:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
..ik in een heerlijk...Hoekie — 11:03 PM