Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[split] Hometrainer voor driewieler met traponderstuning (was: Prijzen fietsonderdelen in het algemeen in Nederland)
#1
Hallo, ik ben hier nieuwe en in het bezet van een ligfiets 3 wieler met trap ondersteuning
Een 3 wieler met trapondersteuning omdat ik een incomplete dwarslaesie heb en en moeilijk lopen kan.
Maar nu ben ik op zoek naar een Home trainer hiervoor.
Zie hiervoor bijgaande foto's.  (kon ik helaas niet plaatsen)
Ik hoor graag van jullie.
Antwoord }
Bedankt door:
#2
(20-Dec-2021, 01:52 PM)suk7@kpnmail.nl schreef: Hallo, ik ben hier nieuwe en in het bezet van een ligfiets 3 wieler met trap ondersteuning
Een 3 wieler met trapondersteuning omdat ik een incomplete dwarslaesie heb en en moeilijk lopen kan.
Maar nu ben ik op zoek naar een Home trainer hiervoor.
Zie hiervoor bijgaande foto's.  (kon ik helaas niet plaatsen)
Ik hoor graag van jullie.
Welkom! Ik heb je bericht even gerapporteerd, zou mijns inziens namelijk een nieuw (los) topic verdienen. Verbaas je dus niet als het straks apart staat (mits de moderator het met me eens is).

Wat betreft je driewieler: Welk wiel wordt aangedreven? En staat dat recht op de grond? Wil je deze fiets voor je thuistrainingen ook inzetten of wil je een andere gebruiken?
Een M5 (low) racer in een fietstrainer plaatsen (bv. Wahoo Kickr) is niet zo moeilijk, dat werkt eigenlijk hetzelfde als bij een wielrenfiets.

Foto's kan je overigens uploaden op imgbb.com, dan het vakje met de tekst met de blokhaken helemaal kopiëren en op het forum in je bericht plakken.
Antwoord }
Bedankt door:
#3
Al contact gehad met Maja?
Zij zijn gespecialiseerd in (lig)fietsen en aanpassingen voor mensen met een handicap.
De link: https://maialigfiets.nl/revalidatie/aanpassingen/

Niels, tacx, van der Wal
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#4
Topic gesplitst

Hartelijk welkom, suk7.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#5
Ik heb wel vaker ligfiets hometrainers op Marktplaats zien staan, erg interessant! Nooit zo goed gekeken naar wat dan kwaliteit is en wat prut, maar het bestaat zeker!
Antwoord }
Bedankt door:
#6
Ik gok een beetje dat je een USVA trike hebt, met twee wielen achter en 1 voor. Dan heb je aandrijving op beide achterwielen en dat maakt het best lastig. Als er dan ook nog een trapondersteuning ( motor) in het voorwiel zit wordt het echt erg ingewikkeld. Dat gaat dan immers ook draaien als je trapt. Ik denk niet dat je daar iets voor gaat vinden.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM