|
Gezocht low of mid racer ligfiets
|
Berichten: 447
Topics: 29
Lid sinds: Sep 2023
Bedankt: 1646
961 x bedankt in 427 berichten
(16-Oct-2023, 12:57 PM)ZoefZoef schreef: Qua zichtbaarheid hou ik op ligfietsen iets meer afstand van geparkeerde auto's in de woonwijken zelf en rijd ik defensief. Meer midden op de weg dus als er geen apart fietspad is. Ik gebruik het gehoor ook meer heb ik het idee dan dat ik vroeger deed op een normale fiets.
Mijne heeft vanaf dat ik m kocht al een klapstuur erop. Ideaal, want daardoor kan ik echt als ik wil een hele kleine draaicirkel maken. Ik kan al fietsend keren op een fietspad bijvoorbeeld op lage snelheid. Ook het veranderen van het stuurtje (hoger-lager zetten) is wel fijn.
Top, dank voor je antwoord. Geeft me meer vertrouwen!
Ik ben nu bezig erop te leren fietsen en wat te klussen: spatborden erop, betere banden (van die supersmalle Kojaks vind ik niet fijn voor de winter), LED-schijnwerpers, een claxon.... enz. Lekker sleutelen dus.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door PieterTrapt - 16-Oct-2023, 02:26 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Optimalisatie van een WAW.
|
| Vanochtend dacht ik ...datakneder — 01:26 PM |
|
Milan 4.2
|
| Dit is met ordinair ...Arend-Jan — 07:44 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
|
Vanwege dat vresel...Wim -de roetsende — 07:04 AM |
|
Milan 4.2
|
| Mooi smal, ondervloe...Boyd Maduro — 07:03 AM |
|
Milan 4.2
|
| En weer een stap ver...Arend-Jan — 12:43 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Vanwege dat vreselij...Bob Hagendijk — 08:53 PM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Ben al een aantal da...ZoefZoef — 02:29 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Bij Wateringen in de...Lopopodium — 01:31 PM |
|
Drive by wire...
|
| Laten we teruggaan n...Willeke_IGKT — 10:13 AM |
|
Drive by wire...
|
|
Als je door een pe...datakneder — 09:50 AM |
|
Drive by wire...
|
|
Neem aan dat moder...Willeke_IGKT — 06:24 AM |
|
Drive by wire...
|
| Meestal zijn andere ...Wim -de roetsende — 06:21 AM |
|
Drive by wire...
|
|
alsof iemand met g...365cycle — 01:40 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vanavond zag ik een ...365cycle — 01:29 AM |
|
Drive by wire...
|
| Neem aan dat moderat...blokdoorn — 11:28 PM |
|
Drive by wire...
|
| Een mooi rustiek Fra...Jeroen S — 09:26 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|