07-Jun-2026, 09:23 PM
(07-Jun-2026, 08:05 PM)Niels van der Wal schreef: Op het kruispunt op de dijk hier vlakbij (ook schoolfietsroute) is 3 maanden geleden een meisje (17) doodgereden.
Wat een ellende. Dit zal lang een drame blijven bij de ouders. Als ik kijk naar mijn neef zijn gezin. Het is nog altijd na ruim een jaar dat het rouwen bezig is.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.

