8 uren geleden
[/quote]
Mijn persoonlijke denkproces gaat ongeveer zo: (houd je vast, er gaat hogere wiskunde aankomen!)
Elke dag dat ik op de fiets gaat bespaart me 10-20 euro
[/quote]
Ik haak hier nog even op in:
Met het OV van Wijk naar Den Dolder is €20,- per dag en kost een uur.
Ik weet niet waar je woont en waar je heen moet, maar samen met naar en van de haltes komen en wachten zal geschat een half uur zijn.
Fietsen van Wijk naar Den Dolder moet binnen 1,5 uur kunnen.
Met de ligfiets ben je sneller en goedkoper uit.
Verwacht wel de reactie van (nieuwe) collega's, dat wat je doet eigenlijk niet kan en ver buiten het denkgebied ligt van wat normaal is.
Er is op dit forum veel te lezen over wat plezierig is aan fietsen. Die ervaring krijg je ook. Ik denk dat dit een beter argument is dan alleen tijd en geld.
Je bent te jong voor de reclametekst van petje Pitamientje. Maar laat ik hiernaar verwijzen met de tekst:
"Ze zeggen dat fietsen goed voor je is;
Stom hè, ik vind het gewoon leuk!"
Niels, funfietser, van der Wal
Mijn persoonlijke denkproces gaat ongeveer zo: (houd je vast, er gaat hogere wiskunde aankomen!)
Elke dag dat ik op de fiets gaat bespaart me 10-20 euro
[/quote]
Ik haak hier nog even op in:
Met het OV van Wijk naar Den Dolder is €20,- per dag en kost een uur.
Ik weet niet waar je woont en waar je heen moet, maar samen met naar en van de haltes komen en wachten zal geschat een half uur zijn.
Fietsen van Wijk naar Den Dolder moet binnen 1,5 uur kunnen.
Met de ligfiets ben je sneller en goedkoper uit.
Verwacht wel de reactie van (nieuwe) collega's, dat wat je doet eigenlijk niet kan en ver buiten het denkgebied ligt van wat normaal is.
Er is op dit forum veel te lezen over wat plezierig is aan fietsen. Die ervaring krijg je ook. Ik denk dat dit een beter argument is dan alleen tijd en geld.
Je bent te jong voor de reclametekst van petje Pitamientje. Maar laat ik hiernaar verwijzen met de tekst:
"Ze zeggen dat fietsen goed voor je is;
Stom hè, ik vind het gewoon leuk!"
Niels, funfietser, van der Wal
De verrijking zit in de beperking