Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 1.186
Topics: 26
Lid sinds: Jul 2021
Bedankt: 754
2420 x bedankt in 1112 berichten
... dat ik ben begonnen met het opmeten van de Ackerman-geometrie van de stuurinrichting. Ik maak daarvan een spreadsheet zodat ik bij de gegeven maten kan bepalen of ze het correcte stuurgedrag geven.
Dit alles omdat er op het einde van de week een operatie voor mijn WAW gepland is. Dan gaat z'n buik open en komt er 8 cm extra vel tussen. Ik ben namelijk niet tevreden over de verkleining van de wielkast. Het geeft me echt minder draaicirkel en daar stoor ik me in de praktijk aan. Dus om toch meer ruimte voor de benen te hebben ga ik de wielkasten gewoon 8 cm verder uit elkaar zetten. Maar dan moet ik wel even opnieuw gaan bepalen waar de boutjes van de stuurinrichting moeten komen.
Ik verwacht wel dat de onderdelen onaangepast gebruikt kunne worden, behalve de stelbuis voor de sporing. Die zal wat langer moeten worden.
Berichten: 574
Topics: 15
Lid sinds: Jan 2023
Bedankt: 430
1117 x bedankt in 530 berichten
.. ik vandaag lekker een flink rondje heb gefietst met LOL.
Mooie omgeving, leuk gezelschap, mooi weer en lekker doorfietsen op de heen- en terugreis.
Berichten: 2.040
Topics: 11
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 839
3998 x bedankt in 1886 berichten
04-Aug-2025, 08:00 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-Aug-2025, 08:03 AM door Jeroen S.)
@datakneder, meet vooral ook de afmetingen van de stangen en hun bevestigingspunten die schuin van voor naar de wielophanging lopen. De positie daarvan is erg belangrijk voor het virtuele draaipunt.
Die schuine stang, de min of meer rechte stang in het midden en de wielkast vormen een driehoek waarvan het meest buitenste puntje virtueel is. Dat kun je "zien" als je beide stangetjes verlengd tot voorbij de kogelkoppen. Verlengen tot je de driehoek compleet hebt, de punt wel ziet. En dan vanuit de bovenste bevestiging, die m8 in de wielkast, een lijn door die punt naar de grond trekken. Die loopt als het goed is iets schuin, wordt naar onderen breden, net als de wielen, en raakt de grond ongeveer in het midden van de band.
Dit punt heeft heel veel invloed op het stuurgedrag. Het bepaald bijvoorbeeld of je stuur naar binnen of naar buiten trekt bij enkelzijdig remmen.
Als je met de wielkast gaat schuiven, dan wordt die driehoek ook anders. Belangrijk is dat het virtuele draaipunt op dezelfde plek blijft zitten. Je moet van daaruit dus terugmeten via dat L profiel waarin de kogelkop zit, naar de wielkast om op de juiste plek uit te komen. De rechte stang blijft gelijk, de wand van de wielkast gaat naar buiten maar blijft wel haaks op de rijrichting. de korte kant van de driehoek moet het zelfde blijven, daarvoor moet je dus de wielkast zijde en de schuine zijde korter maken.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk kan maken?
Berichten: 1.186
Topics: 26
Lid sinds: Jul 2021
Bedankt: 754
2420 x bedankt in 1112 berichten
(04-Aug-2025, 08:00 AM)Jeroen S schreef: @datakneder, meet vooral ook de afmetingen van de stangen en hun bevestigingspunten die schuin van voor naar de wielophanging lopen. De positie daarvan is erg belangrijk voor het virtuele draaipunt.
[...]
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk kan maken?
Ik hoop dat ik het begrepen heb. Ik heb een idee dat ik het begrijp, maar ik zal eens kijken waar ik uitkom met dat virtuele punt en het contactpunt van de band met de weg, zoals de constructie nu is.
Ik zou er voor kunnen kiezen om alle punten 4 cm naar buiten te zetten, dan blijven alle punten hetzelfde, inclusief de virtuele. Alleen zal dan het virtuele draaipunt van elk wiel niet meer samenvallen, maar 8 cm uit elkaar liggen. Dat virtuele draaipunt ligt bij mijn fiets ongeveer 3,5 meter uit de middellijn op de dwarslijn van het achterwiel. Of die 8 cm veel van invloed zullen zijn op de bandenslijtage weet ik niet, maar ik verwacht niet zo veel.
Echter de mast hebben we ook al eens verzet omdat die niet verticaal stond. Dus zou het mij niet verbazen als ook de constructie van de stuurinrichting niet super-precies is. Dit wordt mede ingegeven doordat de camber van beide wielen totaal niet hetzelfde is. Bij één wiel ligt de bovenkant 11,5 cm naar binnen, terwijl de andere 10 cm naar binnen ligt.
Omdat het stuurgedrag me best bevalt, wil ik niet heel veel afwijken van de huidige constructie, maar wel optimaliseren. Het opmeten als alles nog bevestigd is in het voertuig is vrij grof. En dan blijkt dat mijn linkerwiel een virtueel draaipunt heeft dat meer dan een halve meter afwijkt van die van het rechter draaipunt. Als alles straks gedemonteerd is kan ik de maten tot op de millimeter nauwkeurig bepalen en hoop ik dat zal blijken dat ze dichter bij elkaar liggen.
Berichten: 758
Topics: 27
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 852
674 x bedankt in 363 berichten
afgelopen week een NOS Sram X0 , 9-speed achterderailleur op Marktplaats heb gekocht en net op mijn M-racer gezet. De originele X5 zat er nog op, na 15.000km nog prima, maarja die nieuwe is toch mooier
Berichten: 864
Topics: 46
Lid sinds: May 2022
Bedankt: 6
1863 x bedankt in 807 berichten
Vandaag een lekker stukje gewandeld met het gezin bij het Zwillbrocker Venn maar geen flamingo gezien, die schenen al weg te zijn.
Berichten: 2.230
Topics: 34
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1
1843 x bedankt in 1041 berichten
09-Aug-2025, 10:04 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Aug-2025, 10:48 PM door Lopopodium.)
Je moet goed kijken. Mijn ervaring is dat ze aan het andere eind van de plas lopen / staan. Dus je tuurt vanuit de verte naar een vlok rozige schimmen. En dat moeten dan die flamingo's zijn.
Mijn fijne ding: ...de rotonde(s) in Boskoop worden aangepast: https://www.omroepwest.nl/verkeer/499740...rig-kijken
Dit zijn dus afschuwelijke rotdingen als je een fietser bent. Dus ik hoop dat ze nu fietsvriendelijker worden (en dus voor mij als fietser ook veiliger). Want proberen die rotranden langs het pad niet te raken en dan te moeten oversteken terwijl je éérst een bocht moet maken die van de meest nabije rijrichting af draait is vragen om nare fietsongelukken, zeker als je als fietser dus ook nog eens geen voorrang hebt binnen de bebouwde kom na die nare draai.
De bedoeling is dus blijkbaar ook fietsveiliger: https://www.alphenaandenrijn.nl/Nieuws/j...an_Boskoop
Kijken of dat ze gaat lukken!
Berichten: 6.464
Topics: 119
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 13477
10418 x bedankt in 5058 berichten
09-Aug-2025, 11:17 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Aug-2025, 11:17 PM door 365cycle.)
Dat zijn inderdaad belabberde rotondes! Ik heb er eigenlijk nooit last van... want vanwege die belabberde rotondes rijd ik daar altijd over de weg
Eén van de weinige schades aan m'n Tuna heb ik van toen ik daar een keer níet over de weg ging en even niet opletten. Diepe schaaf aan de wielkast LV.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 1.715
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 897
2986 x bedankt in 1377 berichten
Ja, die rotonde heb ik 1x via het fietspad genomen, daarna besloten dat ik daar wel op de weg rij
Berichten: 392
Topics: 0
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 20
208 x bedankt in 140 berichten
10-Aug-2025, 01:09 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-Aug-2025, 06:21 PM door Coen__.)
(09-Aug-2025, 10:04 PM)Lopopodium schreef: Je moet goed kijken. Mijn ervaring is dat ze aan het andere eind van de plas lopen / staan. Dus je tuurt vanuit de verte naar een vlok rozige schimmen. En dat moeten dan die flamingo's zijn.
Mijn fijne ding: ...de rotonde(s) in Boskoop worden aangepast: https://www.omroepwest.nl/verkeer/499740...rig-kijken
Dit zijn dus afschuwelijke rotdingen als je een fietser bent. Dus ik hoop dat ze nu fietsvriendelijker worden (en dus voor mij als fietser ook veiliger). Want proberen die rotranden langs het pad niet te raken en dan te moeten oversteken terwijl je éérst een bocht moet maken die van de meest nabije rijrichting af draait is vragen om nare fietsongelukken, zeker als je als fietser dus ook nog eens geen voorrang hebt binnen de bebouwde kom na die nare draai.
De bedoeling is dus blijkbaar ook fietsveiliger: https://www.alphenaandenrijn.nl/Nieuws/j...an_Boskoop
Kijken of dat ze gaat lukken!
Dat ziet er nog stommer uit dan die rotondes in Baak en in Toldijk.
Sowieso... gemeenten die de fietspaden tegelen...
Is het nieuwe ontwerp ergens beschikbaar?
Berichten: 6.888
Topics: 174
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2984
9619 x bedankt in 4653 berichten
(10-Aug-2025, 01:09 AM)Coen__ schreef: Dat ziet er nog stommer uit als die rotondes in Baak en in Toldijk.
Sowieso... gemeenten die de fietspaden tegelen...
Daar rijd ik ook altijd over de rijbaan/weg.
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 2.230
Topics: 34
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1
1843 x bedankt in 1041 berichten
Die in Baak en Toldijk ken ik ook. Zijn zeker vergelijkbaar, behalve dat je daar tenminste nog wat ruimte hebt tot de randen. Dus je kan de bochten wat beter insturen.
Berichten: 6.464
Topics: 119
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 13477
10418 x bedankt in 5058 berichten
10-Aug-2025, 08:43 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-Aug-2025, 10:16 PM door 365cycle.)
...ik best een lekker ritje heb gehad. Misschien is het placebo maar de Tuna voelt fijner met een latex achterband dan TPU. Vandaag een paar sprintjes naar de 70 in op één ding na (wielkappen) zo min mogelijk aerodynamische modus; neuskap eruit. Dat gaat prima, zou me niet verbazen als ik zo zelfs de 80 misschien nog wel bereik als ik door blijf trappen. Stroomlijn valt zelfs zonder neuskap zeker niet tegen
Oh ja! Bijna vergeten. Ook nog een toevallige voorbijganger (speed pedelec rijder) laten proefzitten in de Tuna. Hij was eerder ingehaald door Arend-Jan en HT LifeStyle, ik stond hun op te wachten en dus kwam hij even een praatje maken. Altijd leuk, mensen zoiets laten ervaren
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 714
Topics: 41
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 838
1965 x bedankt in 667 berichten
Blij vandaag dat de Quest een nieuwe eigenaar heeft gevonden! Een nieuwe, jongere generatie: een Duitse student voor wie het zijn eerste velomobiel is. Toen ik tijdens de proefrit gisteravond aangaf dat ie best even door mocht trekken, trok hij de fiets zo door de 50 per uur. Die jongen kan wel fietsen  Deze oude grijze man moest in de SL wel even flink aanzetten om bij te blijven
Super tof ook: hij is vanochtend, na een nachtje kamperen hier in de achtertuin, met een afgeladen fiets vertrokken richting Darmstadt, kleine 600km voor de boeg.
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Bedankt door: Marten , Willeke_IGKT , Hoekie , datakneder , Wim -de roetsende , Kapitein Bosui , Tijanus , Frutsel , Lig-hen , Hardloper , Bianca F , Thijs OO , Veloquest , Boyd Maduro , Cygnus
Berichten: 6.888
Topics: 174
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2984
9619 x bedankt in 4653 berichten
(12-Aug-2025, 11:41 AM)TimSch schreef: Blij vandaag dat de Quest een nieuwe eigenaar heeft gevonden! Een nieuwe, jongere generatie: een Duitse student voor wie het zijn eerste velomobiel is.
Kijk, dit zijn nou de mooie hoopvolle berichten.
In Ter Apel viel mij ook al op dat er best een flink aantal jongere rijders waren.
En dan bedoel ik iedereen onder de 40 jaar.
En er waren zelfs rijders onder de 30, 20 en 10 jaar.
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 179
Topics: 3
Lid sinds: Oct 2023
Bedankt: 2
458 x bedankt in 178 berichten
Blij dat de Fujin na een tijdje in de lappenmand gelegen te hebben ook weer kan rijden. Het derailleuroog was afgebroken. Van de gelegenheid ook maar gebruik gemaakt om een nieuwe ketting en cassette te leggen (een veel vlakkere, dat rijdt prettiger met de kleine stappen tussen de versnellingen). Aangezien het vooraan toch een triple is kan ik nog altijd wel behoorlijk steile hellingen aan denk ik.
Vandaag een rondje van 74 km gedaan en blijkbaar rijd ik er probleemloos een kruissnelheid van rond de 32-33 km/h mee (heb het tellertje van de koersfiets overgezet, nog zo'n ouderwets dingetje van 20 jaar terug  ) Zonder tellertje dacht ik dat ik doorgaans rond de 28-29 zat, maar dat valt dus mee.
Ook maar 2 drinkbushouders erop gezet, anders raak je niet ver met het huidige weer aangezien er geen echte tas en ook geen bagagedrager op zit (komt waarschijnlijk nog wel)
Berichten: 2.568
Topics: 27
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 38
3902 x bedankt in 2163 berichten
13-Aug-2025, 07:39 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-Aug-2025, 10:36 PM door ZoefZoef.)
..de gemeentelijke BOA"s weer zijn langsgeweest en mn ligfiets van een mooi streep wax hebben voorzien op het wiel.
Een of andere buur heeft een melding gedaan online bij de gemeente geparkeerde fietsen die kennelijk van hem/haar daar niet mogen staan ofzo. Met als fijn gevolg, dat een fiets die daar ongebruikt al maanden staat waarschijnlijk binnen korte tijd zal worden voorzien van een label en daarna verwijderd zal worden. En daardoor.. daardoor kan ik straks mijn (lig)fiets vastketenen aan de vuilnisbak en daar ben ik wel blij mee, want ik kan 'm nergens aan vastzetten nu buiten
De meldig was overigens voor een andere fiets 10m verderop bedoeld, vermoed ik, maar dat de boa's nu naar deze plek kijken vind ik alleen maar prima om bovenstaande reden
Berichten: 2.040
Topics: 11
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 839
3998 x bedankt in 1886 berichten
Beweeg je die van jou wel even duidelijk? niet dat ze die per ongeluk ook mee nemen? In de gemeente waar ik woon en die waar ik werk hangen ze er een labeltje aan en drie weken later is ie dan weg. Je zal maar een student zijn die met die fiets eens in de maand van de bushalte naar je ouders fietst.
Berichten: 2.568
Topics: 27
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 38
3902 x bedankt in 2163 berichten
14-Aug-2025, 12:05 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-Aug-2025, 04:19 AM door ZoefZoef.)
(13-Aug-2025, 11:35 PM)Jeroen S schreef: Beweeg je die van jou wel even duidelijk? niet dat ze die per ongeluk ook mee nemen? In de gemeente waar ik woon en die waar ik werk hangen ze er een labeltje aan en drie weken later is ie dan weg. Je zal maar een student zijn die met die fiets eens in de maand van de bushalte naar je ouders fietst.
TL;DR: Het is vrij duidelijk dat 2/3 fietsen gebruikt worden. De gezette krijstrepen op de banden waren bij 2/3 fietsen namelijk verdwenen en ze zullen ook iets anders hebben gestaan. In die zin zou ik dus niets te vrezen hoeven te hebben dat de gemeente deze verwijdert straks. Die derde fiets, die wordt niet gebruikt en staat sinds ik hier woon -inmiddels een maandje of 4- op dezelfde plek, vastgeketend en ongebruikt. Die zal dus binnenkort van een label worden voorzien om daarna verwijderd te worden door de gemeente.
Verleden week waren de boa's er ook, toen heb ik even gesproken met ze nadat ik zag dat ze foto's maakten en zo'n streep op de band hebben gezet dus ze weten dat 2 ervan gebruikt worden en de derde niet. Dat beide fietsen van mij gebruikt worden, konden ze vandaag ook heel duidelijk zien: geen van deze twee fietsen had nog een krijtstreep op de band.
De oorspronkelijke melding had zeer waarschijnlijk betrekking op een andere fiets, 10m verderop in het steegje tegen een boom geparkeerd. Daar heeft mijn ligfiets een weekje tegenaan gestaan -op slot uiteraard. Ik denk dat er bij het doen van de melding online nadrukkelijk een ligfiets vermeld is en dat dat de reden is dat ze nu net als verleden week weer een streep hebben gezet op de band van de taifun. Op mn normale fiets heb ik geen nieuwe streep gezien, wat wel opmerkelijk is. De locatie op de meldingenkaart an de melding staat ook meer richting die andere locatie.
De ligfiets stond dus ten tijde van het doen van de melding dus 10m verderop, maar was bij het opvolgen van de mleding door de boa's dus naar de voorkant verplaatst door mij, waardoor de boa's dus vermoedelijk de verkeerde locatie en de verkeerde fietsen hebben aangemerkt. Ik denk dat dat niet de bedoeling was van de melder, maar voor mij is het gunstig als die 3e fiets die dus echt al maanden niet gebruikt wordt en waarvan ik ook niet weet van wie ie is, weggehaald wordt. Ik kan als die weg is dan straks mn fiets aan de vuilnisbak vastzetten 
.
Gezien een andere fiets hier voor de deur verdwenen is, na eerst het zadel eraf te hebben gehaald, word ik wel blij als ik dus straks een fiets daar vast kan zetten en dan ook op een manier dat ie niemand in de weg staat. Staan ze nu ook niet, al was er wel een buurtbewoner die tegen de boa's een opmerking meende te moeten plaatsen dat als de normale fiets om zou vallen, ie wel een auto zou kunnen beschadigen. Mja.. theoretisch zou dat kunnen bij een orkaan ofzo. In de praktijk is die kans nihil.
Berichten: 3.488
Topics: 116
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 3979
4396 x bedankt in 2923 berichten
Dat ik vandaag wist te versnellen tot 45 km/u. Zag een brommer in de spiegels en vond het leuk om zo snel te gaan dat hij me niet meer legaal mocht in te halen. Op mooie geasfalteerde vlak fietspad in de bossen. Dus ook lekker uit de zon.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 1.073
Topics: 12
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 270
2020 x bedankt in 800 berichten
(14-Aug-2025, 08:44 PM)Hardloper schreef: Dat ik vandaag wist te versnellen tot 45 km/u. Zag een brommer in de spiegels en vond het leuk om zo snel te gaan dat hij me niet meer legaal mocht in te halen. Op mooie geasfalteerde vlak fietspad in de bossen. Dus ook lekker uit de zon. 
Dit is gevaarlijk!
Je zit in de voorfase van het BIS (Bromfiets Inhaal Syndroom)
Niels, ervaringsdeskundige, van der Wal
De verrijking zit in de beperking
Berichten: 758
Topics: 27
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 852
674 x bedankt in 363 berichten
heb inmiddels toegegeven aan mijn SIS (Speed pedelec Inhaal Syndroom)
Berichten: 2.230
Topics: 34
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1
1843 x bedankt in 1041 berichten
Dat had ik een beetje met een racefietser eergisteren in een poldergebied tussen Maassluis en Hoek van Holland.
Ik zag 'm langzaamaan dichterbij komen in de spiegel, dus toen iets versneld. En zag dat hij niet meer dichterbij kwam en bleef hangen. Stiekem toch leuk, een beetje pesten. Maar ik was aan een pauze toe en merkte ook wel dat ik mijn snelheid niet nog tien kilometer kon volhouden, dus de fiets maar even stilgezet daarna zodat hij alleen voorbij kon omdat ik ging stilstaan. Ik beschouw het tóch als een overwinning!
Berichten: 1.715
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 897
2986 x bedankt in 1377 berichten
Ja, dat is het nadeel van de diverse -IS varianten. Inhalen is één, maar dan moet je ze voor blijven
Berichten: 1.073
Topics: 12
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 270
2020 x bedankt in 800 berichten
(15-Aug-2025, 10:58 AM)Frutsel schreef: Ja, dat is het nadeel van de diverse -IS varianten. Inhalen is één, maar dan moet je ze voor blijven 
Je opgejaagd voelen is een heel ander syndroom.
Bij auto's noem je iemand opjagen bumperkleven; doen ligfietsers iets vergelijkbaars? Bijvoorbeeld bij breed uitwaaiende scholieren of breed fietsende bejaarden?
Niels, jager, van der wal
De verrijking zit in de beperking
Berichten: 2.534
Topics: 69
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 38594
3849 x bedankt in 1667 berichten
15-Aug-2025, 12:44 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Aug-2025, 12:44 PM door Willeke_IGKT.)
Ik had ooit een politie auto voor mij op een fietspad door een park, in Amsterdam.
Ik heb toen tot vlak achter ze gekomen en heb daarna op gepaste afstand hun tempo aangehouden, het was te smal om in te halen. Ik vind dat ik een PIS gewonnen heb.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
|
Gebruikers die dit topic lezen: 31 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
Nieuwe berichten
|
LEL 2025
|
Laatste weersvoorspe...TimSch — 11:47 AM |
Gaten in bodem Quest
|
Ik ben geen fanatiek...Hardloper — 11:15 AM |
Gaten in bodem Quest
|
Het meeste is wel be...TimSch — 10:54 AM |
Gaten in bodem Quest
|
Gaten groter dan 20 ...Willeke_IGKT — 10:24 AM |
Nieuw hier
|
Voor een lange tocht...Willeke_IGKT — 10:19 AM |
Nieuw hier
|
Probeer het eens in ...Jeroen S — 08:06 AM |
Gaten in bodem Quest
|
In de kettingtunnel ...Jeroen S — 08:01 AM |
Northlandvelo.NL is live
|
Ik heb een platte ho...benparke — 10:40 PM |
Gaten in bodem Quest
|
107 is nog een 3x20 ...Gideonaut — 10:27 PM |
Gaten in bodem Quest
|
Vandaag begonnen m...ZoefZoef — 09:56 PM |
Gaten in bodem Quest
|
Wat betreft het stur...Richard107 — 09:33 PM |
Gaten in bodem Quest
|
Die blokjes zijn sch...Willeke_IGKT — 08:37 PM |
Gaten in bodem Quest
|
Vandaag begonnen met...Richard107 — 07:52 PM |
Garmin edge: opladen via achterkant
|
Interessant?
A proj...Hoekie — 07:50 PM |
Toertochtje Zeeland - wordt herhaald
|
Denk dat zo'n gemidd...ZoefZoef — 04:47 PM |
Medeliggers onderweg
|
Vanmiddag haalde bij...Lig-hen — 04:46 PM |
M5 m-racer uitproberen (idealiter Noord...
|
Als ik een m-racer h...ZoefZoef — 04:39 PM |
|