Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Banden voor 20 inch wielen 451
#1
Vroeger zijn er veel ligfietsen gemaakt met 20 inch velgen.
Kenmerkend daar aan was dat M5 gebruik maakte van 451 velgen en alle anderen van 406 velgen.
Die 451 velgen zijn nu een zeer beperkte keuze in banden verkrijgbaar.
Slechts nog 1 type verkrijgbaar : 20 inch 28-451.
Schwalbe marathon ( voormalig durano)
Op zich een goede lekberstendige band, via 1 site, voor €20,- en alle anderen vanaf een €30,-

Binnenbanden is een nog lastiger verhaal.
Dat was heeeeel lang zoeken. Nu 1 goede binnenband gevonden:
Met Frans ventiel uiteraard (=eis).
Schwalbe 20 inch type SV 7A.
Goedkoopst rond €6,50, via mijn locale fietsenmaker €8,90

Hopelijk help ik met deze informatie anderen die op ditzelfde probleem stuiten.
Heb jij ook een fiets met deze 451 velgen en heb je andere banden gevonden, dan ben ik daar erg benieuwd naar.

Ik weet ook niet hoe gemakkelijk je een 451 velg kunt vervangen door een 406 velg.

En nu pas een LTE triple gekocht, waar tot mijn verbazing ook deze wielen op zaten.
Een andere bijkomstigheid: de hoogte van de banden kan soms ook een probleem vormen, waardoor je beperkt wordt tot een laag, smal bandje.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , pietandringa
#2
Dat is net zoveel keus als in een dictatuur. Primo Comet banden worden ook niet meer gemaakt? Mogelijk heeft Derk Thys nog Primo’s op voorraad. Ik heb zelf nog een Shredda 451-28 band op voorraad, maar het kan zijn dat er straks helemaal geen banden meer verkrijgbaar zijn voor 451 velgen, zorgwekkend.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
Op m'n M5 heb ik de Kenda K184 van 451-37mm breed. 
€10 voor 2 bandjes via Aliexpress,
https://a.aliexpress.com/_Ez2TW97
Bevalt prima, tot nu toe (4400 km) nog niet lek.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
Dichtbij: https://www.bike24.com/cycling/parts/bik...Term=&sort=

Voor meer inspiratie: https://www.modernbike.com/451-20-inch-tires
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
Of bij een ligfietsonderdelen specialist
https://shop.ginkgo-veloteile.de/en/Whee...es-451-mm/
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
Ha, interessante links, dank jullie wel.
Grappig die foss binnenbandjes, daar is door Wim Schermer ook al van alles goeds over verteld.
Jammer dat ik er inmiddels een berg heb gekocht waarmee ik tot 2025 nog wel toe kan, met deze twee ligfietsen, vermoed ik.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#7
Blader ook ff door de diverse BMX shops heen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#8
451 scheelt nogal met 406. Waarschijnlijk halen je remhoeven dat niet. Je gaat ook andere versnellingsverhoudingen hebben. (maar nooit geprobeerd)
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
Handig om te weten is dat een 406 wiel 406mm als velgbed diameter heeft en 451 dus 451mm is. De velgbed diameter is dat onderste stukje in de velg waar de stalen draad uit je band tegenaan komt. De velg is dus een pietsje groter, meestal zit het velgbed ongeveer halverwege het remvlak. Omdat ook de bandenmaat kan verschillen, kan het werkelijke verschil een stuk kleiner zijn.

Het scheelt dus 45 mm in diameter, 22,5 mm in radius. Op Ali express e.d. vind je wel setjes om van 406 naar 451 te gaan met velgremmen, maar andersom niet. Afhankelijk van het type remmen is het meer of minder knutselen. Met v brakes terug van 451 naar 406 wordt lastig, simpelste is waarschijnlijk een kinderfietsvorkje met canti nokjes. Omdat die ruimte hebben voor een dikke 406 zijn ze nagenoeg net zo lang als de m5 451. In de lowracer gaat die truc niet omdat de kettinglijn smaller is als de vork breed is.

Ook een handig product een mini v brake met de kabel aan de verkeerde( niet ketting zijde)
https://www.decathlon.nl/p/mini-v-brake-...p-X8521848

Ook in de sportrolstoelen wereld wordt 451 nog wel gebruikt.

Ach ja, ik kan me nog herinneren dat we de keuze hadden uit de Primo Comet of de IRC Roadlite, die je dan zelf even kon gaan halen omdat de ligfietsenzaak nog geen webshop had, en niet aan verzenden deed enzo, ooit 1996 ofzo.

Blijft optisch toch wel een prachtig plaatje zo'n 18 spaaks 451 aero velg. We hebben hier nog 1 fiets met 451 bandjes, maar met de kilometers die erop gemaakt worden gaat dat nog wel heel lang goed.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#10
Ik had nog een lijstje in m'n favorieten. Alstu:

Tioga Fastr X: https://www.tiogausa.com/fastr-x-product.html (de 1 1/8 uiteraard, is een 28-451).
Schwalbe One: link is dood, maar deze was/is er ook in 28-451
Maxxis DTH: https://www.bike24.com/p285666.html?sku=323929 (nu alleen in 37-451 zie ik, maar bestaat ook in 28-451)
VeeTire Speed Booster: https://veetireco.com/product/bmx-speed-booster/ (is er in 28-451 en in 37-451).
VeeTire Speed Booster Oversized: https://veetireco.com/product/bmx-speed-...oversized/ (dit is een 41-451, erg breed dus).
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bacchus
#11
(08-May-2023, 09:24 PM)Bacchus schreef: 451 scheelt nogal met 406. Waarschijnlijk halen je remhoeven dat niet. Je gaat ook andere versnellingsverhoudingen hebben. (maar nooit geprobeerd)

Enkel als je er smalle bandjes opgooit. Als je ballonbandjes erop gooi is de wielomtrek ongeveer gelijk als met de 451 ,en smalle bandjes.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#12
(09-May-2023, 02:25 AM)ZoefZoef schreef:
(08-May-2023, 09:24 PM)Bacchus schreef: 451 scheelt nogal met 406. Waarschijnlijk halen je remhoeven dat niet. Je gaat ook andere versnellingsverhoudingen hebben. (maar nooit geprobeerd)

Enkel als je er smalle bandjes opgooit. Als je ballonbandjes erop gooi is de wielomtrek ongeveer gelijk als met de 451 ,en smalle bandjes.

406 + 50mm banden = 456
451 + 28mm banden = 479

Verschil is dus bij de remhoeven een ruime centimeter. Ik weet niet of dat nog kan. Wie weet dit wel?

Dan moeten dus wel die 50mm banden passen. Anders wordt het nog meer.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#13
(08-May-2023, 11:59 PM)365cycle schreef: Schwalbe One: link is dood, maar deze was/is er ook in 28-451
Die zijn er nog, hier is een werkende link. Ze waren er ook in 25-451, maar Schwalbe heeft blijkbaar flink in het assortiment gesnoeid en de kwaliteit van de banden lijkt er helaas ook niet op vooruitgegaan te zijn.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#14
(09-May-2023, 06:14 AM)Wim -de roetsende schreef:
(09-May-2023, 02:25 AM)ZoefZoef schreef:
(08-May-2023, 09:24 PM)Bacchus schreef: 451 scheelt nogal met 406. Waarschijnlijk halen je remhoeven dat niet. Je gaat ook andere versnellingsverhoudingen hebben. (maar nooit geprobeerd)

Enkel als je er smalle bandjes opgooit. Als je ballonbandjes erop gooi is de wielomtrek ongeveer gelijk als met de 451 ,en smalle bandjes.

406 + 50mm banden = 456
451 + 28mm banden = 479

Verschil is dus bij de remhoeven een ruime centimeter. Ik weet niet of dat nog kan. Wie weet dit wel?

Dan moeten dus wel die 50mm banden passen. Anders wordt het nog meer.


Ik doelde op de wielomtrek/versnellingen en niet op de positie van de remhoeven. ALs je van 451 naar 406 gaat of andersom zul je je remmen ook moeten aanpassen. Mogelijk dus ook een andere voorvork erin.

Diameter 20"-451 velg met 28-451 bandjes = 451 +28 +28 =507
Diameter 20"-406  velg met brede ballonbandjes = 406 +50 +50=506
Diameter 20"-406 velg met bijv 42-406 snelle continental contact urban: 406 +42 +42 =492



Qua versnellingen hoef je dus echt geen aanpassingen te doen.  Bij wat bredere bandjes is dat zo goed als verwaarloosbaarr.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#15
(07-May-2023, 10:33 AM)Piet K schreef: Of bij een ligfietsonderdelen specialist
https://shop.ginkgo-veloteile.de/en/Whee...es-451-mm/
Zijn de banden daar extreem veel goedkoper dan bv bij Velomobiel? En is het dan slim om daar alvast wat reserve bandjes in te slaan voor mijn toekomstige Velo? En welke dan? Hoeveel? We hebben hier wel iets plaats voor reserve onderdelen.

Moderators: Mocht ik beter een nieuwe of in een andere topic dit bericht plaatsen. Laat me effe weten.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#16
Citaat:Ze waren er ook in 25-451

Die waren echt helemaal totaal 100% niet lekbestendig.

De 28mm-variant was prima.

De nieuwere (ook alweer een beetje oud) One is een totaal andere band. Niet snel en niet bijzonder.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#17
(09-May-2023, 09:00 PM)Wim -de roetsende schreef: Die waren echt helemaal totaal 100% niet lekbestendig.
De 25-451 Schwalbe One voorband van mijn M5 Low Racer houdt zich to nu toe prima.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#18
(09-May-2023, 09:08 PM)melle z schreef:
(09-May-2023, 09:00 PM)Wim -de roetsende schreef: Die waren echt helemaal totaal 100% niet lekbestendig.
De 25-451 Schwalbe One voorband van mijn M5 Low Racer houdt zich to nu toe prima.

Ik bedoelde wel onder een velomobiel. Excuus, vergeten te melden.

Ik heb dat met de Durano. VM-rijders vonden het niks en ik rijd er al jarenlang met heel veel plezier mee. Een 28-451 als voorband van mijn Rowingbike.

Een 3-wieler is ook qua banden totaal anders dan een 2-wieler.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#19
(09-May-2023, 01:52 PM)Hardloper schreef: Zijn de banden daar extreem veel goedkoper dan bv bij Velomobiel? En is het dan slim om daar alvast wat reserve bandjes in te slaan voor mijn toekomstige Velo? 

Ik zou eerst rijden in je nieuwe fiets, verschillende banden uitproberen en dan pas groter inslaan.
Veel mensen melden dat sommige banden voor hen niet bevallen en dat om veel verschillende redenen.
Op dit moment lees ik door de oudere posts in een blog waar de schrijver heel veel lekke banden heeft (in een rit alle drie banden verwisseld voor nieuwe reserve banden en dan nog een of twee lekken in die nieuwe banden) en dat met banden waar anderen een hele zomer op rijden zonder een enkele lek.

Je kunt banden die je hebt aangeschaft soms tweedehands kwijt, maar je bent nooit zeker van de markt.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#20
(09-May-2023, 09:13 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik heb dat met de Durano.
Ik heb alleen ervaring met 28-406 Durano's en dat vond ik (op tweewielers) ook prima rijdende banden. Ze waren wel een absolute ramp om om/ van een velg te krijgen.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#21
De meeste remhoeven, de bekende race zij optrekremmen (sidepull) hebben een erg beperkt verstelbereik. zo ongeveer 15mm. 43-57 mm of in die richting. Mag je al heel erg blij wezen als je daar een 28mm bandje onder krijgt. Dat gaat dus niet lukken. maar als je die er even af schroeft en dan in dat centrale gaatje een andere rem stopt, zoals de Diacompe BRS 202 met een reach van 57 tot 75 mm zou het wel eens kunnen lukken. Wel remt het iets minder met zulke lange buigbare armpjes.

Ook zijn de M5 vorkjes veel te smal voor zulke brede banden. Een 50mm bandje in een vorkje met 40mm ruimte tussen beide pootjes wordt lastig. In de brede Thijs vorkjes zou het waarschijnlijk wel passen.

Even reagerend op de post van Hardloper over het inslaan van onderdelen. Zie eerst maar es dat je een velomobiel hebt. Gelukkig hebben alle velomobielen 406 bandjes en geen 451, dus hoef je je hier verder geen zorgen over te maken. Op sommige Velomobielen passen ook brede banden, op andere juist weer niet.

De velomobiel is voor mij een tamelijk belangrijk vervoermiddel. Ik kan ook nog met een open ligfiets of een trekkingbike naar het werk, maar ik rijdt toch het liefst Velomobiel. Als ie niet rijdt, omdat er een bandje kapot is, baal ik daar enorm van. Standaard heb ik ook een reserve voor buitenband in de fiets liggen, naast een hoeveelheid reserve binnenbandjes. Ruim voordat mijn bandjes "op" zijn koop ik nieuwe. Heb ik ze maar liggen. Ik vervang de banden voordat ze echt helemaal door zijn. Nog bruikbare banden bewaar ik voor het geval dat. Zou ik onverwacht 2 voorbanden kapot rijden, heb ik dan in ieder geval nog iets, en kan ik de volgende dag weer met de velomobiel naar het werk.

Ook met 451 bandjes zou ik er wel 1 op voorraad willen hebben, of een ouwetje op reserve. Je kan niet effe naar de fietsenmaker in het dorp om een nieuwe te halen.
Antwoord }
#22
Jawel hoor, afgelopen week was het dan zover, trike kapot (1 wiel heeft een radiale slag van 3.5mm, waarvoor deze naar de fietsenmaker gaat) en pak ik de Fujin mee, zonder naar de reserve banden in de tas te kijken.
Hoe klein is immers de kans dat je lekker rijdt?
Op t werk: een lege voorband.
Na de check bleek geen lek.
Dan maar snel een nieuwe Biba.
Helaas beiden te groot.
Tot mijn grote verbazing heeft mijn fujin een 406 voorwiel.
Ik was al blij bij de eerdere gedachten dat ik die doos met banden 28-451 ook voor mijn fujin kon gebruiken. Helaas.
Dus voorwiel eruit en mee naar huis.
Eenmaal thuis in alle rust het probleem rustig bekijken.
Bleek het ventiel lek te zijn.

Mag een Frans ventiel lekken als deze is uitgedraaid (dus in de stand om te worden opgepompt)?

Want nadat ik deze had vervangen, deed ook het nieuwe dat.
Nadat ik deze had aangedraaid niet meer. Maar dat deed de oude ook niet, terwijl deze me al wel 2x had verrast, door na 1 langere rit plots leeg te staan.
Toch ook meteen de BUBa vervangen voor het nood vouwbandje dat toch beter in zijn profiel zit dan de wat versleten band.

Na een lange zoektocht tussentijds op internet, en locale fietsenmakers, dan toch besloten om velomobiel.nl te bellen en te vragen naar hun beste antilek 28-406 bandjes.
Deze stuurt mij een paar bandjes op voor komende periode.
In hen heb ik alle vertrouwen.
Het bleek al eerder bij de zoektocht naar andere onderdelen, dat zij elementen toepassen, waar ze 15 jaar geleden mee gestopt zijn en andere ligfietsfabrikanten nu nog toepassen. Dit schept voor mij behoorlijk vertrouwen voor juiste keuzes waarbij ik hen dan bel voor de beste oplossing met goede materialen.
Dat is het voordeel van fabrikanten die zelf ook fietsen, dat levert een berg aan kennis.

De band had me weer heelhuids, zonder lek, naar huis gebracht de dag daarna.
Ik ben benieuwd naar de bandjes van velomobiel.nl en dan kan de vouwband weer in de tas.

Hebben jullie bij gebruik van meerdere fietsen bijvoorbeeld een tas voor iedere fiets?
Of kijk je dan telkens weer of je de juiste banden bij hebt voor die specifieke fiets?

Het is maar goed dat ik een zolder heb, voor die verzameling banden, naast de winterbanden voor de auto...
Antwoord }
Bedankt door:
#23
Citaat:Tot mijn grote verbazing heeft mijn fujin een 406 voorwiel.

Dit wist je echt niet? Dat vind ik wel grappig. Sorry  Tongue 


Alleen Zeeuwse fietsen hebben toch 451-wielen  Cool  Oh ja en de Catrike Speed heeft een 451 achterwiel.



Ik heb inderdaad in de tas van iedere fiets reserve biba's.

Achterin de Milan staan zelfs twee reserve buba's. Eén 559 en één 406.


Van Schwalbe moet je bij het Franse ventiel ook het ventiel zelf aandraaien met een tangetje. 
Ik bedoel dus niet dat schroefje om de band te kunnen oppompen, maar het ventiel zelf.

Om van die anti-lek vloeistof erin te kunnen krijgen, bestaat de mogelijkheid om het gehele ventiel eruit te draaien.


Ik heb al te vaak een 'lekke band' gehad en dat het dan een losgedraaid 'binnen'ventiel bleek te zijn  Angry 

Langzamerhand ben ik mijn voorraad Schwalbe biba's aan het vervangen door Continental.


Dat gaat wel even duren, want ik heb niet zo vaak lekke banden en ik heb ondanks dat toch een serieuze voorraad.
Meestal wel zo'n 7/8 biba's van iedere maat.


Kan ik nog eens iemand helpen die erom verlegen zit  Big Grin
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#24
(19-May-2023, 07:11 AM)GerDilven schreef: Hebben jullie bij gebruik van meerdere fietsen bijvoorbeeld een tas voor iedere fiets?

Of kijk je dan telkens weer of je de juiste banden bij hebt voor die specifieke fiets?

Nu hebben al mijn eigen fietsen 622-wielen, wel met iets wisselende bandbreedtes, maar inderdaad heeft elke fiets zijn eigen reparatiesetje. Niet omdat de maat wisselt dus maar zodat ik zeker weet dat ik de spulletjes bij me heb en ze niet in een andere fietstas zitten.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#25
(19-May-2023, 07:11 AM)GerDilven schreef: Hebben jullie bij gebruik van meerdere fietsen bijvoorbeeld een tas voor iedere fiets?

Of kijk je dan telkens weer of je de juiste banden bij hebt voor die specifieke fiets?
Bij de velomobielen heb ik de voorbanden in een tas, de achterbanden zitten in de fiets. De voorbanden zijn altijd 406, achter heb ik 584 (DF) en 622 (Bülk).
Buba's heb ik alleen voor bij me, een 406 vouwbandje (in de fiets).

Ik zie overigens net dat Box Components ook nog 451 voorbanden maakt: Box One in 28-451 en 37-451
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#26
Ik heb datzelfde probleem met de Schwalbe's. Ze thuis even met een tangetje aan draaien helpt. Ik heb in de velomobiel altijd een klein tangetje bij speciaal om de ventiel inzet aan te draaien, of in de winter een moer vast zittend frans ventiel open te kunnen draaien. De velomobiel heeft bij mij zijn eigen gereedschapstas, die er altijd inzit net als een flinke voorraad binnenbandjes. De Velomobiel is mijn woonwerkfiets en de fiets voor langere afstanden. Ook zijn die bandjes nu net niet bij iedere fietsenmaker te vinden. Ik heb er een gruwelijke hekel aan om stil te staan met een panne die ik had kunnen repareren als ik het juiste gereedschap of het bandje maar bij me had gehad. Ik wordt wel een beetje nerveus als ik er 60 km van huis achter kom dat ik geen reparatiespul bij heb( omdat het nog in de tas van een andere fiets zit.) Met de Velomobiel is hulp ook niet zo eenvoudig geregeld als met de ligger die op de fietsendrager mee kan. Mijn vrouw, de Velomobiel en ik kunnen niet in onze auto met de klep dicht.

Ik ben in dik 20 jaar woon werk fietsen nog nooit ernstig te laat gekomen wegens een lekke band, wel eens iets later als gepland, wel eens dat ik toch eerst dringend handjes moet wassen. Dat wil ik graag zo houden.

Daarnaast heb ik nog een extra tasje met gereedschap, wat ik wissel voor de fietsen die ik minder gebruik, altijd even checken of daar de juiste binnenbandjes in zitten, omdat ik 5 fietsen heb, die samen ook 5 verschillende bandenmaten hebben. Op een paar fietsen zit altijd wel een tas, daar heb ik dan vaak een los bandje in zitten of 2 als de fiets 2 bandenmaten heeft. Dan hoef ik alleen het gereedschap en de pomp even te wisselen. Gereedschap heb ik in een goedkoop schooletui van de action, Dat is een mooie maat, met een dikke rits en een opvallend kleurtje, wat in de winter van voordeel is, of als je hem dreigt te vergeten na een reparatie. In het tweede tasje zit minder spul, zo'n fietstool met imbusjes, bandenlichters, bandenplak en plakkers, tiewraps. Uiteindelijk was dat tientje me het extra gemak wel waard.

Maak ik bij hoge uitzondering een langere rit met de ATB of Hybride, dan gaat het tasje van de highracer dus met die fiets mee. Als ik effe naar de supermarkt rijdt, juist niet.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bacchus , Hardloper


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Sterkte Martinus, da...Jeroen S — 02:02 PM
aandrijving versitaille
Bij sommige velomobi...Jeroen S — 01:59 PM
Een velomobiel is sneller dan een auto
Even heerlijk prek...Wim -de roetsende — 01:20 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ken je ook al deze...Wim -de roetsende — 01:19 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ken je ook al deze s...Hardloper — 11:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Goedemorgen Wim, da...martinus — 12:49 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ja,een handbike st...Wim -de roetsende — 07:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ja,een handbike staa...martinus — 12:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
..mijn nieuwe Snoek-...Hoekie — 11:30 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik heb achter nog ...365cycle — 09:35 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hoi Fietsbennie,da...Wim -de roetsende — 06:24 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Desondanks word ik...Wim -de roetsende — 06:14 AM
Medeliggers onderweg
Net ten oosten van G...Thijs OO — 12:03 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik heb vandaag mijn ...Willeke_IGKT — 10:12 PM
aandrijving versitaille
is het niet mogelijk...Gideonaut — 10:10 PM
aandrijving versitaille
Misschien, wat leenw...Dharm2004 — 09:57 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Tip met koud weer: ...Dharm2004 — 09:53 PM