Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe moderator
#1
Hallo allen,

Ik heb Hoekie bereid gevonden om ook moderator te worden.

Groet,

Marco
Antwoord }
#2
@Hoekie: Dank dat je dit wil doen!
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen) 
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Roepers
#3
Succes Hoekie.  Wink
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Roepers
#4
Dat vind ik echt heel fijn voor jou Marco.

@Hoekie, dankjewel dat je deze taak op je wilt nemen.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Hoekie
#5
Is Erik ermee gestopt dan, of doen jullie nu met zijn drieën?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#6
Erik is de laatste tijd niet meer actief op het forum waardoor ik er alleen voorstond. Maar Erik is nog wel moderator.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie
#7
@Hoekie: ik heb zojuist je moderator-rechten geactiveerd. Succes en bedankt!
Quattrovelo 33
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Roepers
#8
Wat mij betreft mag je mijn moderator rechten er ook af halen hoor. Ik ben idd weinig actief meer hier, zal daar even een aparte post aan wijden.
Antwoord }
Bedankt door: berth9999
#9
Wel jammer, Erik!
Antwoord }
Bedankt door:
#10
Leuk Hoekie! Veel succes toegewenst, zeker met dwarse figuren zoals ondergetekende Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: ThijsR , Roepers , Hoekie


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM
Milan 4.2
Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM
Drive by wire...
Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM
Drive by wire...
Tot er op de Route N...Jeroen S — 07:58 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Action speaks louder...Jeroen S — 07:54 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM
Milan 4.2
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM
Drive by wire...
Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM
Drive by wire...
Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM
Drive by wire...
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM
Milan 4.2
On topic! ...Arend-Jan — 08:59 PM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM
Milan 4.2
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM