Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel as sleutel
#1
Op twitter stond deze as sleutel voor de achteras van de DF Alpha  en mogelijk voor nog meer velomobielen 
https://nueb.net/Velomobile/Tools/SAH1924/Serie_zwei/
Lijkt mij een handig stukje gereedschap
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#2
Heb begrepen van de verkopende partij, dat de sleutel afhankelijk van het aantal mensen die interesse hebben ongeveer 6 euro gaat kosten excl. verzendkosten.
wat meer info  https://nueb.net/Velomobile/Tools/SAH1924/
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#3
Ziet er goed uit, en ik wil er ook best een paar op voorraad hebben.
Als er meer mensen zijn die 'm in Nederland willen hebben, en we willen verzendkosten drukken, dan kan ik eventueel een grotere bestelling doen en ze - mits op tijd klaar - meenemen naar de OBT?
Antwoord }
Bedankt door:
#4
De velonaut die ze laat maken in Duitsland komt niet naar de oliebollentocht. Hij wil er niet meer laten maken als dat er geïnteresseerde zijn die ze van hem kopen.
Hij verkoop ze tegen kostprijs en wil geen voorraad over houden.
Antwoord }
Bedankt door:
#5
Een hele simpele vraag. Wat zijn de voordelen van een speciale as sleutel t.o.v. een normale steeksleutel? Een steeksleutel ligt veel fijner in de hand.

Volgens de leverancier:
    
Vrijwaring
Deze tool is een puur hobbyproject. Er is daarom geen garantie van mijn kant en ik aanvaard geen aansprakelijkheid voor eventuele gevolgen die kunnen voortvloeien uit het gebruik van de tool. - Gebruik op eigen risico.
Antwoord }
Bedankt door:
#6
(29-Oct-2021, 04:41 PM)Marnix schreef: De velonaut die ze laat maken in Duitsland komt niet naar de oliebollentocht. Hij wil er niet meer laten maken als dat er geïnteresseerde zijn die ze van hem kopen.
Hij verkoop ze tegen kostprijs en wil geen voorraad over houden.
Volgens mij heb je m'n berichtje verkeerd begrepen Wink 

Maar goed, ik heb de website-eigenaar al gemaild. Houd jullie op de hoogte, misschien heb ik een stapeltje bij me op 28/12.
Antwoord }
Bedankt door:
#7
https://www.365cycle.nl/fiets/assleutels...omobielen/

Ik heb assleuteltjes bij me op de OBT.
Te betalen via tikkie/Paypal, ik verkoop ze tegen kostprijs (Vermoedelijk €6,70, of - als ze heel populair worden - iets minder, want dan dalen de verzendkosten).

Je herkent me aan de rood/wit metallic Milan GT, m'n Mediterraans tintje (daar lijkt het tenminste op) en - gezien het dan waarschijnlijk koud is - vermoedelijk een fikse zwart/grijze baard ;-)

Even laten weten is fijn, mocht er erg veel animo zijn dan kan ik er meer bestellen.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Sharing my Shein discount code 2547G2K t...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:57 AM
Sharing my Shein discount code Y44R834 t...
Recumbent bicycle an...anvi032411 — 09:54 AM
Just saved 50% on Shein with this code 2...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:53 AM
Just saved 50% on Shein with this code Y...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:52 AM
2547G2K: Shein Free Shipping Code 2026 +...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:50 AM
Shein free shipping + 50% off (first ord...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:49 AM
Working Shein Coupon Code 2547G2K (Updat...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:48 AM
Working Shein Coupon Code Y44R834 (Updat...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:47 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM