Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Banden oppompen bij benzinepomp
#12
Ik heb twee Lezyne Tech Drive HP pompjes. Ook met slangetje. Klein maar krachtig en van een goede kwaliteit. Die gebruik ik op al mijn fietsen behalve de Mango. Daar heb ik een grotere voetpomp in liggen (als je toch de ruimte hebt...). Met de Lezyne pompjes krijg ik mijn banden prima op spanning in het geval van een lekke band onderweg. Meestal heb ik, zeker op langere ritten, ook nog een bandenspanningsmeter bij me.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Banden oppompen bij benzinepomp - door TvWijk - 12-Apr-2019, 09:19 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door ErikvanD - 13-Apr-2019, 07:28 AM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door Johan. - 13-Apr-2019, 07:33 AM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door TvWijk - 13-Apr-2019, 05:26 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door ErikvanD - 13-Apr-2019, 06:45 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door rederik - 14-Apr-2019, 12:19 AM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door Sjaakvenema - 16-May-2019, 04:34 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door PietV* - 16-May-2019, 11:21 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door zeeuwwindje - 17-May-2019, 11:05 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door PietV* - 18-May-2019, 10:18 AM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door zeeuwwindje - 18-May-2019, 05:58 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door ErikvanD - 18-May-2019, 10:50 AM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door Lopopodium - 18-May-2019, 06:08 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door Sjaakvenema - 18-May-2019, 07:02 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door zeeuwwindje - 18-May-2019, 07:54 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door PietV* - 18-May-2019, 11:01 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door Sjaakvenema - 19-May-2019, 08:50 PM
RE: Banden oppompen bij benzinepomp - door PietV* - 20-May-2019, 03:32 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Het wordt kort dag T...Hoekie — 12:34 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bedoel je de neu...Wim -de roetsende — 10:49 PM
Milan 4.2
Volgende echt grote ...Arend-Jan — 10:36 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bedoel je de neu...Willeke_IGKT — 09:54 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Maar ik ga het...Wim -de roetsende — 09:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De laatste keer dat ...Willeke_IGKT — 08:55 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Hoewel het in het ni...Willeke_IGKT — 08:36 PM
Optimalisatie van een WAW.
Vanochtend dacht ik ...datakneder — 01:26 PM
Milan 4.2
Dit is met ordinair ...Arend-Jan — 07:44 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vanwege dat vresel...Wim -de roetsende — 07:04 AM
Milan 4.2
Mooi smal, ondervloe...Boyd Maduro — 07:03 AM
Milan 4.2
En weer een stap ver...Arend-Jan — 12:43 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vanwege dat vreselij...Bob Hagendijk — 08:53 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ben al een aantal da...ZoefZoef — 02:29 PM
Medeliggers onderweg
Bij Wateringen in de...Lopopodium — 01:31 PM
Drive by wire...
Laten we teruggaan n...Willeke_IGKT — 10:13 AM
Drive by wire...
Als je door een pe...datakneder — 09:50 AM