|
trike-advies
|
Berichten: 7.435
Topics: 181
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3502
10893 x bedankt in 5183 berichten
09-Apr-2021, 11:30 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Apr-2021, 11:33 AM door Wim -de roetsende.)
(09-Apr-2021, 10:08 AM)Frutsel schreef: Onze trikes (HP Velotechnik Scorpion FS26 en FS20) hebben geen achterrem. Die heeft m.i. ook weinig zin op een tadpole model, aangezien je 2 voorwielen hebt om te remmen. (Of je moet van een blokkerend achterwiel houden)
Ik kan je de Scorpion overigens ook aanraden om eens uit te proberen. Niet zo licht als een Catrike, meer een sportieve tour-trike dan race model. (Ik moet overigens nog steeds het 28" wiel in mijn Catrike stoppen )
Klopt, een achterrem kan zelfs tot gevaarlijke situaties leiden met een tadpole/Trike.
Met een 28" achterwiel kom je wel iets rechterop te zitten
-
-
(09-Apr-2021, 11:03 AM)PietV* schreef: ICE bouwt ook prima trikes.
https://www.icetrikes.co/products
Klopt, hoe kon ik nou de op één na mooiste Trike vergeten: de ICE VTX
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
|
Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij...Hardloper — 09:26 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij een...ZoefZoef — 08:36 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
...........bij een...Wim -de roetsende — 08:07 PM |
|
LOL
|
| Zondag 5 juli rijden...Wim -de roetsende — 07:31 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik was maar een stuk...Hardloper — 07:17 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Afgelopen donderdag:...LigfietsWilsum — 06:28 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik vanmiddag mijn fi...datakneder — 06:19 PM |
|
Milan 4.2
|
| Vandaag heb ik Milan...gideon — 05:35 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Omdat ik weer energi...Bob Hagendijk — 04:53 PM |
|
Ritjes van Atrike
|
| Zoals elders vermeld...Atrike — 04:26 PM |
|
Milan 4.2
|
| Voorframe zit in de ...Arend-Jan — 02:52 PM |
|
electrische ondersteuning en probleem
|
| Ik heb een Trident t...Status Quooh — 01:21 PM |
|
M-racer beschadigd frame
|
| Na mijn ongeluk zit ...Bob Hagendijk — 09:19 AM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
| Je hebt een PB :)TimSch — 08:43 AM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Deze omwegroute we...Willeke_IGKT — 11:49 PM |
|
Milan 4.2
|
| Deze was ook haaks, ...Arend-Jan — 11:24 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
| Net ontdekt:
.. s...Hoekie — 11:08 PM |
|