|
trike-advies
|
Berichten: 1.500
Topics: 45
Lid sinds: May 2017
Bedankt: 16
140 x bedankt in 120 berichten
12-Dec-2020, 06:36 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-Dec-2020, 06:39 PM door ErikvanD.)
Gister heb ik deze trike bekeken. Het is de eigen trike van de eigenaar van Maia en hij heeft er veel lange ritten mee gemaakt. Hij heeft hem destijds speciaal zo laten maken.
De trike is wel enorm lang en laag viel me op, zeker vergeleken met mijn KMX die juist erg kort is. Hij leek ook smal maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn vanwege de lengte. Ik vond het een mooie fiets!
Ik zou hem echter niet kwijt kunnen... En heb al genoeg driewielers... En fietsen in het algemeen (kom intussen al ruim vingers tekort)
|
| Berichten in dit topic |
RE: trike-advies - door ErikvanD - 12-Dec-2020, 06:36 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Ben al een aantal da...ZoefZoef — 02:29 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Bij Wateringen in de...Lopopodium — 01:31 PM |
|
Drive by wire...
|
| Laten we teruggaan n...Willeke_IGKT — 10:13 AM |
|
Drive by wire...
|
|
Als je door een pe...datakneder — 09:50 AM |
|
Drive by wire...
|
|
Neem aan dat moder...Willeke_IGKT — 06:24 AM |
|
Drive by wire...
|
| Meestal zijn andere ...Wim -de roetsende — 06:21 AM |
|
Drive by wire...
|
|
alsof iemand met g...365cycle — 01:40 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vanavond zag ik een ...365cycle — 01:29 AM |
|
Drive by wire...
|
| Neem aan dat moderat...blokdoorn — 11:28 PM |
|
Drive by wire...
|
| Een mooi rustiek Fra...Jeroen S — 09:26 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
|
| Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM |
|
Milan 4.2
|
| Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM |
|
Drive by wire...
|
|
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM |
|
Drive by wire...
|
| We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM |
|
Drive by wire...
|
| Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM |
|