7 uren geleden
Ik denk persoonlijk dat het een grote uitdaging is om te reizen met het OV en een trike. Ze zijn gewoon een stuk onhandiger dan een 2 wieler. Zelf hou ik altijd van N +1 en zou ik de trike gewoon thuis voor de langere ritten gebruiken of als je iemand kan regelen waarmee je bv terug naar huis kan rijden en de trike mee kan.
Kwa rugklachten denk ik dat je het beste gewoon een rondje kan proberen. Ik heb na 2+ uur fietsen toch ook altijd last van een houterige onderrug. Dat had ik op de trike en heb ik op de racefiets. Geen pijn dat niet. Grote voordeel van een ligger vind ik altijd nog.
1. Geen zadelpijn.
2. Geen tintelende handen.
3. Geen last van mijn nek.
4. Ik zie veel meer van mijn route. Op de racefiets zie ik vooral veel asfalt wat onder me doorschiet omdat mijn nekspieren nogal kort zijn.
Kwa rugklachten denk ik dat je het beste gewoon een rondje kan proberen. Ik heb na 2+ uur fietsen toch ook altijd last van een houterige onderrug. Dat had ik op de trike en heb ik op de racefiets. Geen pijn dat niet. Grote voordeel van een ligger vind ik altijd nog.
1. Geen zadelpijn.
2. Geen tintelende handen.
3. Geen last van mijn nek.
4. Ik zie veel meer van mijn route. Op de racefiets zie ik vooral veel asfalt wat onder me doorschiet omdat mijn nekspieren nogal kort zijn.