(2 uren geleden)Boyd Maduro schreef:(4 uren geleden)Wim -de roetsende schreef:(5 uren geleden)Lig-hen schreef: Mocht er hier in de regio (z.o. Drenthe) iemand zijn die samen zo’n kort tochtje leuk lijkt, dan laat het hier of via pb maar weten.
Ik kan mijn fiets vervoeren om verder van huis te fietsen, maar heb te weinig energie om grote autoafstanden te overbruggen.
Iets anders: misschien is het wel leuk om straks naar de ligfietswedstrijd in Ter Apel te gaan fietsen. Om te kijken, niet om mee te doen. Doe ik ook niet![]()
Daar ga ik, als het weer redelijk is, met Johan van B naar toe. Vorig jaar ook samen heen gereden. Leuke wedstrijd om naar te kijken dus.
https://ligfiets.net/events/4912
Een van de leukste om bij te kijken (zeg ik als iemand die telkens dat die er was heeft meegedaan)
Superleuke sfeer, afsluitende BBQ bij de bentlages en je kan op de gelegenheidscamping (de tuin) met een tentje blijven slapen om de heen en terugreis op te splitsen. Zeker een aanrader.
Zelf vind ik hem wat benauwend om te rijden met die krappe bochten, betonnen wanden en eerder matig asfalt, maar het evenement als geheel is een juweel. Met BBQ (ook vega!) en camping bij de Bentlage's, in de tuin of desnoods het weiland (als je tent wat groot is, of als het erg druk wordt na al deze reclame
)Wij zijn er weer bij!
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje' - Milan SL2 'Yellow Submarine'