9 uren geleden
(25-Jun-2026, 11:57 AM)TimSch schreef: Toch even dit plaatje delen van de toen gloednieuwe POSR die ik in Nieuwegein aan de buitenkant van de bochten had:
De vellen hangen er net niet aan. Dit bandje is dus 1 middag gebruikt!!!! Alles bij elkaar ruim minder dan 100km... Daarna dezelfde avond eraf gehaald en niet meer op gereden. Vandaag pakte ik hem om eens goed te kijken en zag dit dus.
Ik denk niet dat ik tijdens het WK 3 uur lang rondjes durf te rijden op deze bandjes....wat een waardeloos product.
Hou er rekening mee dat de bochten van de Nedereindse berg allesbehalve vergevingsgezind zijn.
Mijn buitenste pro one TT zag er na Nieuwegein overigens een stuk beter uit. Bij mij was juist de binnenkant op (slijtplek door het remmen)

