6 uren geleden
Prachtige fiets. Heerlijk toeren en ontspannen genieten van het vrije uitzicht rondom. Tweewiel onderstuur ligfietsen, beter wordt het niet. Lekker alle fietspaadjes af. Haakse bochten, maakt niet uit.
Groet,
Marco
Groet,
Marco

