Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drive by wire...
#16
(08-Jun-2026, 11:00 AM)datakneder schreef: Dat is mij net iets te kort door de bocht. Het is inefficiënt als je optimalizeert op snelheid. Het is m.i. heel efficiënt als je optimalizeert op benodigde tijd om hem achter in een auto te leggen, of op te bergen in een kleine garage.

(08-Jun-2026, 07:16 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik zie volgens mij op de foto achter de rechtertrapper een giga accu. Ik vermoed dat dit een E-Trike is.

Wat Wim zegt dus. Als je toch een vouwbare scootmobiel bouwt, dan kan dat efficienter.
Natuurlijk is dit leuker als je de fietsbeweging wil maken, maar dichter bij je persoonlijke doelen maakt iets nog niet efficient.

PS: Zelfde vind ik overigens van fatbikes. De naam sjoemelscooter had daarvoor niet beter gekozen kunnen zijn.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , arnovelo


Berichten in dit topic
Drive by wire... - door datakneder - 06-Jun-2026, 11:54 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 06-Jun-2026, 04:06 PM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 07-Jun-2026, 02:22 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 06-Jun-2026, 11:09 PM
RE: Drive by wire... - door PieterTrapt - 07-Jun-2026, 08:33 PM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 07-Jun-2026, 08:44 PM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 07-Jun-2026, 09:10 PM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 07-Jun-2026, 09:57 PM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2026, 06:27 AM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 07-Jun-2026, 10:47 PM
RE: Drive by wire... - door PieterTrapt - 08-Jun-2026, 09:47 AM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 08-Jun-2026, 11:00 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2026, 07:16 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 08-Jun-2026, 08:09 AM
RE: Drive by wire... - door Hardloper - 08-Jun-2026, 08:15 PM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 08-Jun-2026, 09:25 PM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 08-Jun-2026, 09:37 PM
RE: Drive by wire... - door TvWijk - 08-Jun-2026, 10:40 PM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 08-Jun-2026, 11:17 PM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 09-Jun-2026, 06:12 AM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 09-Jun-2026, 07:58 AM
RE: Drive by wire... - door blokdoorn - 09-Jun-2026, 07:58 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 09-Jun-2026, 08:02 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 10-Jun-2026, 07:57 AM
RE: Drive by wire... - door liggende daan - 10-Jun-2026, 11:31 AM
RE: Drive by wire... - door Gideonaut - 10-Jun-2026, 11:51 AM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 10-Jun-2026, 12:14 PM
RE: Drive by wire... - door Jeroen S - 10-Jun-2026, 09:26 PM
RE: Drive by wire... - door blokdoorn - 10-Jun-2026, 11:28 PM
RE: Drive by wire... - door Willeke_IGKT - 11-Jun-2026, 06:24 AM
RE: Drive by wire... - door 365cycle - 11-Jun-2026, 01:40 AM
RE: Drive by wire... - door datakneder - 11-Jun-2026, 09:50 AM
RE: Drive by wire... - door Wim -de roetsende - 11-Jun-2026, 06:21 AM
RE: Drive by wire... - door Willeke_IGKT - 11-Jun-2026, 10:13 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM