02-Jun-2026, 08:03 PM
(02-Jun-2026, 07:41 PM)365cycle schreef: Vandaag weer twee hardlopers op het tweerichting bromfietspad, naast elkaar. De linkse (dus tegen de middenstreep) was zo druk bezig met z'n telefoon dat hij mijn weghelft opgehobbeld kwam tot ik "OPLETTEN!" riep.
Ik ben zelf ook hardloper, maar deze post vat mooi de verbazingen samen die ik heb bij veel mede-hardlopers:
- de neiging om ook tijdens spitsuur op smoordrukke fietspaden te willen rennen. Joh, doe dat wat eerder of later, of nog beter: ga ergens anders lopen.
- die smartphoneverslaving, ook tijdens het hardlopen. Voortdurend moet dat ding erbij worden gepakt, moeten er dingen worden bekeken, dingen ingetypt en ook gesprekken worden aangenomen.
Lig: Taifun (2x20"), Furai (2x24") | Fixie: OnOne (2x28") | Vouw: Dahon Bullhead (2x20")

