31-May-2026, 10:39 AM
Kijk ook even of je een goed gevoel hebt bij de stevigheid van die zijwand terplekke. Ik vermoed dat het een goed idee is om eerst de binnenzijde een paar extra laagjes te geven en dan deze constructie erop te lamineren. Zodat dus de binnenzijde en de buitenzijde van de "doos" die je maakt ongeveer even stevig is. Zodra je uit de bocht komt, voel je aan de zijwand flexibiliteit toenemen. Eenvoudige druktest met de vinger. Ik denk dat die bovenste steun al in het flexibele deel gaat komen.
De post van Datakneder vind ik ook wel iets om over na te denken, kijkend naar de zitpositie van de bijrijder, zou het best wel prettig kunnen zijn om op langere ritten een schuin staand voetsteuntje te hebben. Kun je je ook mee stabiliseren in een snelle bocht.
De post van Datakneder vind ik ook wel iets om over na te denken, kijkend naar de zitpositie van de bijrijder, zou het best wel prettig kunnen zijn om op langere ritten een schuin staand voetsteuntje te hebben. Kun je je ook mee stabiliseren in een snelle bocht.