|
Banden, banden en nog eens banden
|
Berichten: 761
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 385
2568 x bedankt in 764 berichten
06-May-2026, 04:02 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-May-2026, 04:03 PM door Arend-Jan.)
De Pasela waar ik mee reed onder de GT (559 inderdaad) was een stuk breder dan die 32er die jij gevonden hebt. Ik weet het niet meer precies maar de mijne was eerder 42 ofzo. Beviel inderdaad prima
|
| Berichten in dit topic |
RE: Banden, banden en nog eens banden - door Arend-Jan - 06-May-2026, 04:02 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|