Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 compact?
#29
(28-Apr-2026, 04:23 PM)ZoefZoef schreef:
(28-Apr-2026, 03:12 PM)Willeke_IGKT schreef: Fiets kaartjes zullen goedkoper zijn.

8,50 euro kosten ze tegenwoordig en dat is soms duurder dan je eigen treinkaartje ;(

Als je dan een paar van die kaartjes uitspaart met zo'n fietsje wordt ie steeds goedkoper.

Nog een voordeel:
Als de trein strand, dan stap je uit met deze fiets en fiets je naar huis. Al een paar keer moeten doen.
(Boom op het spoor; stroomstoring, persoon op het spoor)

Niels, Bromptom, van der Wal
De verrijking zit in de beperking
Zelfbouw, M5blueglide, M5 lowrace (crmo), M5 lowracer (carbon), Quest 20", Quest 26", M5 Medium racer (prototype) Quest 26" (carbon), M5 Medium racer, DF, Snoek
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , gideon , Fietsbennie


Berichten in dit topic
M5 compact? - door Bob Hagendijk - 28-Feb-2025, 10:10 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 28-Feb-2025, 10:54 PM
RE: M5 compact? - door Josligfiets - 01-Mar-2025, 12:19 AM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 01-Mar-2025, 12:22 AM
RE: M5 compact? - door martinus - 01-Mar-2025, 01:33 AM
RE: M5 compact? - door Josligfiets - 01-Mar-2025, 07:36 AM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 01-Mar-2025, 08:14 AM
RE: M5 compact? - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2025, 09:55 AM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 01-Mar-2025, 10:33 AM
RE: M5 compact? - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2025, 11:19 AM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 01-Mar-2025, 11:54 AM
RE: M5 compact? - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2025, 02:12 PM
RE: M5 compact? - door martinus - 01-Mar-2025, 12:02 PM
RE: M5 compact? - door Hoekie - 01-Mar-2025, 12:55 PM
RE: M5 compact? - door Josligfiets - 01-Mar-2025, 04:13 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 01-Mar-2025, 05:50 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 26-Apr-2026, 11:50 PM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 27-Apr-2026, 12:12 AM
RE: M5 compact? - door Jeroen S - 27-Apr-2026, 10:59 AM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 27-Apr-2026, 10:38 PM
RE: M5 compact? - door Wim -de roetsende - 27-Apr-2026, 10:53 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 27-Apr-2026, 11:02 PM
RE: M5 compact? - door martinus - 28-Apr-2026, 09:21 AM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 28-Apr-2026, 10:08 AM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 28-Apr-2026, 02:44 PM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 28-Apr-2026, 03:12 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 28-Apr-2026, 04:23 PM
RE: M5 compact? - door Niels van der Wal - 28-Apr-2026, 05:08 PM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 28-Apr-2026, 04:51 PM
RE: M5 compact? - door Jeroen S - 28-Apr-2026, 10:20 PM
RE: M5 compact? - door Lopopodium - 28-Apr-2026, 10:23 PM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 28-Apr-2026, 10:39 PM
RE: M5 compact? - door Roepers - 29-Apr-2026, 08:25 AM
RE: M5 compact? - door martinus - 01-May-2026, 08:36 AM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 07-Jun-2026, 09:35 PM
RE: M5 compact? - door Hardloper - 07-Jun-2026, 09:39 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 07-Jun-2026, 09:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM