24-Apr-2019, 10:11 AM
Ja Fietsbennie, daar reed ik eens een keer met een Amerikaan, zo,n bolderkar 8 cil: en sneller dan 30 km/u kon ik niet.
Terwijl ik met mijn Citroen C6 er wel met 1010 (wat ik niet mag en doe) over heen kan.
Daarvoor kan ik dan mooi mijn schokbrekers op afstellen van de Flevobike, want laten we eerlijk zijn, Drenthe heeft hele mooi
fietspaden, maar het meest is niet veel soeps, soms lijkt het Antwerpen wel, als ik naar Calais rij (2x per jaar naar Engeland)
Dan praat ik niet over dat Eiland, want daar fietsen de mensen over de binnen wegen, waar je overal tegen de 100 kan/mag met al zijn bochten ed
Maar goed, daar ben ik dan met de auto, en niet met de fiets.
Wel moet ik de Duitsers weer na geven, dat zij de fietsers meer beschermen, dan waar ook, denk maar eens aan die stokken met vlaggetjes .
Dat was vroeger ook wel anders, de ouderen onder ons snappen de sneer.
Maar inderdaad , nooit Beilen in je reis opnemen.
In Dwingeloo heb je ook van die prachtige wegen, inkomend.
Zo, dat was het weer, het epistel van Geert.
Terwijl ik met mijn Citroen C6 er wel met 1010 (wat ik niet mag en doe) over heen kan.
Daarvoor kan ik dan mooi mijn schokbrekers op afstellen van de Flevobike, want laten we eerlijk zijn, Drenthe heeft hele mooi
fietspaden, maar het meest is niet veel soeps, soms lijkt het Antwerpen wel, als ik naar Calais rij (2x per jaar naar Engeland)
Dan praat ik niet over dat Eiland, want daar fietsen de mensen over de binnen wegen, waar je overal tegen de 100 kan/mag met al zijn bochten ed
Maar goed, daar ben ik dan met de auto, en niet met de fiets.
Wel moet ik de Duitsers weer na geven, dat zij de fietsers meer beschermen, dan waar ook, denk maar eens aan die stokken met vlaggetjes .
Dat was vroeger ook wel anders, de ouderen onder ons snappen de sneer.
Maar inderdaad , nooit Beilen in je reis opnemen.
In Dwingeloo heb je ook van die prachtige wegen, inkomend.
Zo, dat was het weer, het epistel van Geert.
Flevobike Kangeroo 50/50 Giant Hybrid + Twist Go Dames Fiets.