|
Banden, banden en nog eens banden
|
Berichten: 2.545
Topics: 14
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 1331
5033 x bedankt in 2385 berichten
Ik heb er een in 451 op de M5 lowracer liggen. Maar het is me nog te koud om die te gaan proberen. Hij voelt heel erg dun en soepel, profiel is er nauwelijks. Ik vermoed wel dat het een kwetsbaar bandje is.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Banden, banden en nog eens banden - door Jeroen S - 25-Jan-2026, 10:12 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|