11 uren geleden
Nog een paar dagen maar om je in te schrijven! En ik mis nog wel wat bekende namen op de inschrijvingenlijst 
Gisteren met achterrijder NielsKo de hele route voor de 2e keer proefgereden. Koud, winderig en guur was het, maar wel lekker gefietst. Je zal maar geen velomobiel hebben in die omstandigheden!
Vanwege de inmiddels bekende bruggentoestanden en andere werkzaamheden in Stad toch nog wat wijzigingen. En een goede test voor de zondagdrukte in het stukje centrum waar we doorheen willen (best druk
). OBT zelf is ook op een zondag, dus dan weten we wat we moeten verwachten. Nog wat tweaks en dan zelf deze week nog een keer de ronde maken. We hebben er zin in!
Nu alleen nog mezelf voorbereiden op het rustig voorrijden, zo'n 20 km/u onder mijn gebruikelijke kruissnelheden...

Gisteren met achterrijder NielsKo de hele route voor de 2e keer proefgereden. Koud, winderig en guur was het, maar wel lekker gefietst. Je zal maar geen velomobiel hebben in die omstandigheden!
Vanwege de inmiddels bekende bruggentoestanden en andere werkzaamheden in Stad toch nog wat wijzigingen. En een goede test voor de zondagdrukte in het stukje centrum waar we doorheen willen (best druk
). OBT zelf is ook op een zondag, dus dan weten we wat we moeten verwachten. Nog wat tweaks en dan zelf deze week nog een keer de ronde maken. We hebben er zin in! Nu alleen nog mezelf voorbereiden op het rustig voorrijden, zo'n 20 km/u onder mijn gebruikelijke kruissnelheden...
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt