Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 StreetLegal
#35
630 hielbreedte, breedte van de band 25 m/m conclusie van mij zelf is nu, dat het een zelfde wiel is als van mijn racefiets.
Dus de vorige eigenaar heeft hier een ander wiel in gezet.
Ik heb wel kaas gegeten van race fietsen, maar nog niet van ligfietsen.
Als het een racefiets betreft, dan had ik daar wel op gelet.
bandje was ook wel erg smal, hoe kan het ook anders,mijn racefiets 2 hands was ook vele malen duurder.
De km teller kon op de Engelse maat in gesteld worden.
Voorband is ook een ander merk. en 20"
Het spat bordje achter, zit ook zowat op de band, het zullen m/m zijn.
Kan achter op de brug niet hoger gesteld worden.
als ik nu ga zitten, heb ik de rand van het zit comfort achter in de nek.
Dus als ik het zo bezie, denk ik dat bij een kleiner achterwiel, er 3 tenen bij komen.
Is ook nog niet zo veel Piet ?
Ik kan niets veranderen aan het frame ten opzichte van de kuip.
Bij de vorige brandweer keuring was ik 179 dus geen Pigmee lengte .
Het gewicht laat ik midden, daar is al zeer veel over gezegd.
Geert
Flevobike  Kangeroo 50/50 Giant Hybrid + Twist Go Dames Fiets.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 03-Feb-2019, 11:40 AM
RE: M5 StreetLegal - door Frank - 03-Feb-2019, 11:58 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 04-Feb-2019, 03:13 PM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 04-Feb-2019, 03:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 05-Feb-2019, 01:52 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 09-Feb-2019, 01:20 PM
RE: M5 StreetLegal - door Frank - 09-Feb-2019, 02:25 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 20-Feb-2019, 12:31 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 01-Mar-2019, 11:48 AM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 01-Mar-2019, 03:04 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 01-Mar-2019, 05:59 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 03-Mar-2019, 11:28 AM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 03-Mar-2019, 11:49 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 03-Mar-2019, 12:53 PM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 04-Mar-2019, 06:58 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 04-Mar-2019, 11:25 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 12-Mar-2019, 08:01 PM
RE: M5 StreetLegal - door ErikvanD - 12-Mar-2019, 08:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2019, 09:06 PM
RE: M5 StreetLegal - door zeeuwwindje - 13-Mar-2019, 12:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 13-Mar-2019, 11:58 AM
RE: M5 StreetLegal - door GertBr - 13-Mar-2019, 01:21 PM
RE: M5 StreetLegal - door Westerwolder - 14-Mar-2019, 09:03 PM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 14-Mar-2019, 11:30 PM
RE: M5 StreetLegal - door Frank - 14-Mar-2019, 09:14 PM
RE: M5 StreetLegal - door Wim -de roetsende - 15-Mar-2019, 12:14 AM
RE: M5 StreetLegal - door ErikvanD - 15-Mar-2019, 08:00 AM
RE: M5 StreetLegal - door gideon - 15-Mar-2019, 08:34 AM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 16-Mar-2019, 09:56 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 15-Mar-2019, 11:20 AM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 15-Mar-2019, 12:17 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 15-Mar-2019, 07:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 16-Mar-2019, 11:22 AM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 16-Mar-2019, 02:00 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 16-Mar-2019, 02:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Wim -de roetsende - 16-Mar-2019, 03:09 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 16-Mar-2019, 04:32 PM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 17-Mar-2019, 12:30 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 17-Mar-2019, 03:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 17-Mar-2019, 10:13 PM
RE: M5 StreetLegal - door Roepers - 17-Mar-2019, 06:03 PM
RE: M5 StreetLegal - door Niels van der Wal - 17-Mar-2019, 06:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM