Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 StreetLegal
#33
Piet, bedankt voor het mooie lijstje, daar heb ik wat aan, want mijn ligfiets lieert nergens aan volgens jouw schitterend
lijstje.
Zo kon ik al de 28"niet terug vinden, het is wel een schwalbe binnen en buiten band van 28" , maar zat er dan een kleinere wielmaat in ?
Het km metertje kon ik geen uitslag meer van krijgen, moest ik eerst repareren, heb het na reparatie ingesteld op 20" volgens wielmaat.
Alles was verrot aan het digitale metertje, maar inmiddels ge repareert.
Gezien ik geen ballet schoenen draag, kan ik ook geen gang zetten om ook maar een meter vooruit te komen.
Dan de ham vraag, zou er een ander wielmaat in gezeten hebben ?
De kettingwiel cassette is zo over gezet, toch ?
Of gaat dan het verhaal van de ligkuip te niet.
Nu Piet, Gerwen komt dinsdag langs, dan moet hij mij dat maar eens laten zien hoe je met zo,n geval als wat ik heb
kilometers kan draaien.
Zithoogte 65 cm ??????? mijn prachtige klein dochter van 20 heeft nog geen eens zulke lange benen.
En die zijn lang !
Geert
Flevobike  Kangeroo 50/50 Giant Hybrid + Twist Go Dames Fiets.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 03-Feb-2019, 11:40 AM
RE: M5 StreetLegal - door Frank - 03-Feb-2019, 11:58 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 04-Feb-2019, 03:13 PM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 04-Feb-2019, 03:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 05-Feb-2019, 01:52 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 09-Feb-2019, 01:20 PM
RE: M5 StreetLegal - door Frank - 09-Feb-2019, 02:25 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 20-Feb-2019, 12:31 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 01-Mar-2019, 11:48 AM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 01-Mar-2019, 03:04 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 01-Mar-2019, 05:59 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 03-Mar-2019, 11:28 AM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 03-Mar-2019, 11:49 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 03-Mar-2019, 12:53 PM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 04-Mar-2019, 06:58 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 04-Mar-2019, 11:25 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 12-Mar-2019, 08:01 PM
RE: M5 StreetLegal - door ErikvanD - 12-Mar-2019, 08:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2019, 09:06 PM
RE: M5 StreetLegal - door zeeuwwindje - 13-Mar-2019, 12:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 13-Mar-2019, 11:58 AM
RE: M5 StreetLegal - door GertBr - 13-Mar-2019, 01:21 PM
RE: M5 StreetLegal - door Westerwolder - 14-Mar-2019, 09:03 PM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 14-Mar-2019, 11:30 PM
RE: M5 StreetLegal - door Frank - 14-Mar-2019, 09:14 PM
RE: M5 StreetLegal - door Wim -de roetsende - 15-Mar-2019, 12:14 AM
RE: M5 StreetLegal - door ErikvanD - 15-Mar-2019, 08:00 AM
RE: M5 StreetLegal - door gideon - 15-Mar-2019, 08:34 AM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 16-Mar-2019, 09:56 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 15-Mar-2019, 11:20 AM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 15-Mar-2019, 12:17 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 15-Mar-2019, 07:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 16-Mar-2019, 11:22 AM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 16-Mar-2019, 02:00 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 16-Mar-2019, 02:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Wim -de roetsende - 16-Mar-2019, 03:09 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 16-Mar-2019, 04:32 PM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 17-Mar-2019, 12:30 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 17-Mar-2019, 03:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 17-Mar-2019, 10:13 PM
RE: M5 StreetLegal - door Roepers - 17-Mar-2019, 06:03 PM
RE: M5 StreetLegal - door Niels van der Wal - 17-Mar-2019, 06:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM