Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 StreetLegal
#29
Ik ben weer de sjaak, mijn achterwiel is er een van 28 " en de zit hoogte is 65 cm.
Als ik mijn tenen op de grond krijg, mag ik blij zijn.
Het aan de auto knopen, gaat technisch goed, maar het ketting wiel steekt uit.
De kettingwiel disc is van plastic het dat gaat niet beschermen , dus daar zou ik weer iets anders op moeten verzinnen.
het zit allemaal nog in de proef periode, maar als het verder een probleem gaat worden, zet ik hem te koop, en ga dan voor een die Piet voorstelde.
Ik had mij wel iets in geleerd, maar ben daarvoor gezakt.
Als echte Fries geef ik nooit op, maar als ik een situatie tegen kom die mijn bloeddruk omhoog stuwt, moet ik toch zonder ongelukken in de ankers kunnen.
Je benen op 10 plaatsen verbrijzelt fiets niet prettig.
Geert
Flevobike  Kangeroo 50/50 Giant Hybrid + Twist Go Dames Fiets.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 03-Feb-2019, 11:40 AM
RE: M5 StreetLegal - door Frank - 03-Feb-2019, 11:58 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 04-Feb-2019, 03:13 PM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 04-Feb-2019, 03:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 05-Feb-2019, 01:52 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 09-Feb-2019, 01:20 PM
RE: M5 StreetLegal - door Frank - 09-Feb-2019, 02:25 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 20-Feb-2019, 12:31 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 01-Mar-2019, 11:48 AM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 01-Mar-2019, 03:04 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 01-Mar-2019, 05:59 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 03-Mar-2019, 11:28 AM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 03-Mar-2019, 11:49 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 03-Mar-2019, 12:53 PM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 04-Mar-2019, 06:58 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 04-Mar-2019, 11:25 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 12-Mar-2019, 08:01 PM
RE: M5 StreetLegal - door ErikvanD - 12-Mar-2019, 08:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2019, 09:06 PM
RE: M5 StreetLegal - door zeeuwwindje - 13-Mar-2019, 12:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 13-Mar-2019, 11:58 AM
RE: M5 StreetLegal - door GertBr - 13-Mar-2019, 01:21 PM
RE: M5 StreetLegal - door Westerwolder - 14-Mar-2019, 09:03 PM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 14-Mar-2019, 11:30 PM
RE: M5 StreetLegal - door Frank - 14-Mar-2019, 09:14 PM
RE: M5 StreetLegal - door Wim -de roetsende - 15-Mar-2019, 12:14 AM
RE: M5 StreetLegal - door ErikvanD - 15-Mar-2019, 08:00 AM
RE: M5 StreetLegal - door gideon - 15-Mar-2019, 08:34 AM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 16-Mar-2019, 09:56 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 15-Mar-2019, 11:20 AM
RE: M5 StreetLegal - door Fietsbennie - 15-Mar-2019, 12:17 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 15-Mar-2019, 07:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 16-Mar-2019, 11:22 AM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 16-Mar-2019, 02:00 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 16-Mar-2019, 02:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door Wim -de roetsende - 16-Mar-2019, 03:09 PM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 16-Mar-2019, 04:32 PM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 17-Mar-2019, 12:30 AM
RE: M5 StreetLegal - door Lobke Honney - 17-Mar-2019, 03:54 PM
RE: M5 StreetLegal - door PietV* - 17-Mar-2019, 10:13 PM
RE: M5 StreetLegal - door Roepers - 17-Mar-2019, 06:03 PM
RE: M5 StreetLegal - door Niels van der Wal - 17-Mar-2019, 06:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM