Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
#33
Ja Bart, klantenbinding, maar verder is het een dooie boel hoor, het enige wat wel mooi is van deze begraafplaats is, en hier komt "ie"
Het is een moderne begraafplaats, weekends mag je naar huis.
Tongue
En Marnix, helemaal gelijk, maar ik bedoel ook eigenlijk de achterrem.
Als gewezen motor rijder weet ik daar wel iets van.
En op je hoofd vallen doe je altijd, romp en hoofd samen zijn in een val het zwaarst.
Het zou dan een trommel moeten worden, in geval ik dat zou doen.
Voorrem laat ik zo (na opknappen) en de achterrem laat ik misschien ook wel zo, wat vintage is, moet vintage blijven is mijn credo.
Wat de rubbers betreft: Zijn deze rubbers geen trekrubbers Frank ?
[Afbeelding: SDC10061.jpg]
hoort er bij dit soort een bandje om, heeft vorige eigenaar gedaan.
Geert
Flevobike  Kangeroo 50/50 Giant Hybrid + Twist Go Dames Fiets.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Even voorstellen - door Lobke Honney - 28-Jan-2019, 03:51 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 28-Jan-2019, 04:06 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 28-Jan-2019, 05:14 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 28-Jan-2019, 05:27 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 28-Jan-2019, 05:39 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 28-Jan-2019, 05:55 PM
RE: Even voorstellen - door Niels van der Wal - 28-Jan-2019, 06:17 PM
RE: Even voorstellen - door PietV* - 28-Jan-2019, 07:10 PM
RE: Even voorstellen - door Johan. - 28-Jan-2019, 07:16 PM
RE: Even voorstellen - door Wim -de roetsende - 28-Jan-2019, 07:45 PM
RE: Even voorstellen - door ErikvanD - 28-Jan-2019, 07:58 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 28-Jan-2019, 09:52 PM
RE: Even voorstellen - door Roepers - 28-Jan-2019, 11:21 PM
RE: Even voorstellen - door GertBr - 29-Jan-2019, 10:20 AM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 30-Jan-2019, 11:43 AM
RE: Even voorstellen - door ErikvanD - 30-Jan-2019, 02:45 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 31-Jan-2019, 08:25 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 31-Jan-2019, 08:31 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 01-Feb-2019, 11:55 AM
RE: Even voorstellen - door Frank - 31-Jan-2019, 08:33 PM
RE: Even voorstellen - door Roepers - 31-Jan-2019, 08:37 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 31-Jan-2019, 09:04 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 31-Jan-2019, 09:18 PM
RE: Even voorstellen - door Bart Verbeek - 01-Feb-2019, 01:57 AM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 01-Feb-2019, 12:03 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 01-Feb-2019, 01:07 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 01-Feb-2019, 01:12 PM
RE: Even voorstellen - door PietV* - 01-Feb-2019, 02:01 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 01-Feb-2019, 02:45 PM
RE: Even voorstellen - door Bart Verbeek - 01-Feb-2019, 03:53 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 01-Feb-2019, 04:41 PM
RE: Even voorstellen - door Marnix - 01-Feb-2019, 04:07 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 01-Feb-2019, 05:04 PM
RE: Even voorstellen - door Johan. - 01-Feb-2019, 05:35 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 02-Feb-2019, 06:55 AM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 01-Feb-2019, 08:03 PM
RE: Even voorstellen - door Roepers - 01-Feb-2019, 08:05 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 01-Feb-2019, 10:55 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 02-Feb-2019, 02:46 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 02-Feb-2019, 04:03 PM
RE: Even voorstellen - door PietV* - 02-Feb-2019, 05:41 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 02-Feb-2019, 06:22 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 03-Feb-2019, 08:02 AM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 03-Feb-2019, 11:32 AM
RE: Even voorstellen - door Frank - 03-Feb-2019, 11:54 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM