(, 01:20 PM)ZoefZoef schreef: Het enige feit is dan dat 98% van de mensen enthousiast is.
Waaruit die 98% bestaan en waarvoor ze het ding gebruiken wordt vast niet vermeld. Hetzelfde geldt voor de overige 2%.
Dat dragertje lijkt mij ook wel een praktisch ding. M-gineering kan 'm slecht vinden, maar hij kijkt er met een hele andere blik op dan jij.
Ik snap je redenering welMijn idee zou ook zijn dat het ding wel prima is verder als 98% tevreden is ermee.
Ik heb M-gineering om uitleg gevraagd, want ik heb een broertje dood aan mensen die iets afkraken zonder het ooit zelf vastgehouden te hebben – laat staan geprobeerd.
Je kan dan wel dertig diploma’s aan de muur hebben hangen, maar als je nog nooit met je vingers in de modder hebt gezeten, dan ben je gewoon een theoreticus met een mening. En meningen zijn als bidons: iedereen heeft er wel één, maar de meeste zijn leeg."
Waarvoor ze het rack gebruiken wordt niet vermeld? Zoek even op youtube achter dit rack. Internet staat vol met offroad filmpjes.
(, 03:06 PM)melle z schreef: Het zit je wel dwars hè?
Ik heb vooral een probleem met ongefundeerde meningen. Zomaar wat roepen omdat je toevallig verstand hebt van iets anders – dat slaat gewoon nergens op.