Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
#1
Ik ben Geert uit Drenthe.
Ik heb nu de hobby van ligfietsen op gepakt.
4 jaar met pensioen, en nu bezig met een Schietecat ligfiets.
Het is een winter project geworden.
Moet nu vooral focussen op theorie "hoe leer ik ligfietsen"
Want ik wil natuurlijk niet al gelijk op mijn plaat.
Daarvoor ga ik veel lezen en leren hier op het forum.
En als ik daar voor een beetje slaag, zien we elkaar als er een mooie tour tocht in de buurt is.
Ik ga voorlopig grasduinen op het forum.
misschien kom ik dan het merk ligfiets van mij tegen "Schietecat met onderstuur.
Vriendelijke groeten,
Geert van Riezen.
P.S De naam Lobke Honny is er een van mijn standaard ruwhaar Teckel ;-)
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Even voorstellen - door Lobke Honney - 28-Jan-2019, 03:51 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 28-Jan-2019, 04:06 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 28-Jan-2019, 05:14 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 28-Jan-2019, 05:27 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 28-Jan-2019, 05:39 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 28-Jan-2019, 05:55 PM
RE: Even voorstellen - door Niels van der Wal - 28-Jan-2019, 06:17 PM
RE: Even voorstellen - door PietV* - 28-Jan-2019, 07:10 PM
RE: Even voorstellen - door Johan. - 28-Jan-2019, 07:16 PM
RE: Even voorstellen - door Wim -de roetsende - 28-Jan-2019, 07:45 PM
RE: Even voorstellen - door ErikvanD - 28-Jan-2019, 07:58 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 28-Jan-2019, 09:52 PM
RE: Even voorstellen - door Roepers - 28-Jan-2019, 11:21 PM
RE: Even voorstellen - door GertBr - 29-Jan-2019, 10:20 AM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 30-Jan-2019, 11:43 AM
RE: Even voorstellen - door ErikvanD - 30-Jan-2019, 02:45 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 31-Jan-2019, 08:25 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 31-Jan-2019, 08:31 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 01-Feb-2019, 11:55 AM
RE: Even voorstellen - door Frank - 31-Jan-2019, 08:33 PM
RE: Even voorstellen - door Roepers - 31-Jan-2019, 08:37 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 31-Jan-2019, 09:04 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 31-Jan-2019, 09:18 PM
RE: Even voorstellen - door Bart Verbeek - 01-Feb-2019, 01:57 AM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 01-Feb-2019, 12:03 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 01-Feb-2019, 01:07 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 01-Feb-2019, 01:12 PM
RE: Even voorstellen - door PietV* - 01-Feb-2019, 02:01 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 01-Feb-2019, 02:45 PM
RE: Even voorstellen - door Bart Verbeek - 01-Feb-2019, 03:53 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 01-Feb-2019, 04:41 PM
RE: Even voorstellen - door Marnix - 01-Feb-2019, 04:07 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 01-Feb-2019, 05:04 PM
RE: Even voorstellen - door Johan. - 01-Feb-2019, 05:35 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 02-Feb-2019, 06:55 AM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 01-Feb-2019, 08:03 PM
RE: Even voorstellen - door Roepers - 01-Feb-2019, 08:05 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 01-Feb-2019, 10:55 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 02-Feb-2019, 02:46 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 02-Feb-2019, 04:03 PM
RE: Even voorstellen - door PietV* - 02-Feb-2019, 05:41 PM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 02-Feb-2019, 06:22 PM
RE: Even voorstellen - door Frank - 03-Feb-2019, 08:02 AM
RE: Even voorstellen - door Lobke Honney - 03-Feb-2019, 11:32 AM
RE: Even voorstellen - door Frank - 03-Feb-2019, 11:54 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM