Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe kliko!
#34
(13-Jan-2019, 06:58 PM)GertBr schreef: @ErikvanD: Leg aub aan een niet VM rijder wat je met “het vliegwiel” bedoelt. Als ik google, kom ik niet verder dan dat men het gewicht van de kuip als het vliegwiel bestempelt.

Ha, dat was weer eens de automatische spellingscontrole... dat moest natuurlijk freewheel zijn... Het freewheel op de achteras heeft een ratel/tik die erg irritant is...

(13-Jan-2019, 02:17 PM)Lopopodium schreef: Was de Pekhuisbrug geen lastig obstakel voor de eiige kliko?
Vind het zelf altijd wel een lastig ding (vooral door de scherpe bocht aan de noordzijde, want daar kom ik dan meestal vandaan).

Was er met beleid overheen gegaan en dat ging eigenlijk prima. Ik kwam vanaf de westkant van de Rotte
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 08:44 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Roepers - 11-Jan-2019, 08:50 AM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 11-Jan-2019, 09:46 AM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 09:49 AM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 11-Jan-2019, 09:57 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Atrike - 11-Jan-2019, 11:35 AM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 11-Jan-2019, 11:39 AM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 11:54 AM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 11-Jan-2019, 01:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 11-Jan-2019, 12:35 PM
RE: Nieuwe kliko! - door JarnoH - 11-Jan-2019, 12:43 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Johan. - 11-Jan-2019, 01:44 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 11-Jan-2019, 01:51 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 02:01 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Marnix - 11-Jan-2019, 02:08 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 11-Jan-2019, 02:43 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Lopopodium - 11-Jan-2019, 05:45 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Johan. - 11-Jan-2019, 05:54 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Gasboer - 11-Jan-2019, 10:33 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 12-Jan-2019, 12:05 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Gasboer - 12-Jan-2019, 07:25 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 12-Jan-2019, 11:59 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Victorrinia - 12-Jan-2019, 02:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 12-Jan-2019, 08:37 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Lopopodium - 12-Jan-2019, 09:44 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 12-Jan-2019, 10:34 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 13-Jan-2019, 12:54 PM
RE: Nieuwe kliko! - door mwijns - 13-Jan-2019, 02:18 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Lopopodium - 13-Jan-2019, 02:17 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Roepers - 13-Jan-2019, 02:48 PM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 13-Jan-2019, 06:58 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 13-Jan-2019, 07:11 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Hoekie - 13-Jan-2019, 07:16 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 13-Jan-2019, 07:18 PM
RE: Nieuwe kliko! - door emgaron - 14-Jan-2019, 04:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 13-Jan-2019, 09:19 PM
RE: Nieuwe kliko! - door gideon - 14-Jan-2019, 06:08 AM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 14-Jan-2019, 12:50 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Hoekie - 14-Jan-2019, 02:59 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 14-Jan-2019, 03:04 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Roef Veerman - 14-Jan-2019, 03:22 PM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 14-Jan-2019, 05:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Hoekie - 15-Jan-2019, 08:45 PM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 15-Jan-2019, 09:26 PM
RE: Nieuwe kliko! - door emgaron - 15-Jan-2019, 11:19 PM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 17-Jan-2019, 10:59 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2019, 09:28 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 15-Jan-2019, 10:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 17-Jan-2019, 09:54 PM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 16-Jan-2019, 01:48 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Roef Veerman - 23-May-2019, 12:07 PM
RE: Medeliggers onderweg - door GertBr - 11-Jan-2019, 03:52 PM
RE: Medeliggers onderweg - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 04:05 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM