Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe kliko!
#18
Ja, de trike is breder dan de Mango. Het maken van de draai van hek naar deur zal wel een stuk lastiger zijn. Echter, voor de echte stalling (dus na het hek maar voor de deur) is een soort voorportaal, overdekt, droog en uit het zicht. Dus ik denk dat ik hem daar gewoon wegzet onder de hoes die erbij zit. Scheelt me een hoop gesteek en geen kans op beschadiging door andere fietsen.

[Afbeelding: 20190109_1037477520330729231421048.jpg]

Dan komt ie te staan onder die "ramen" in de muur.

De plek waar de trike vorige week stond, was afgelopen week ook steeds gevuld met andere fietsen. Die eerste paar dagen van het jaar waren natuurlijk een stuk rustiger...
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 08:44 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Roepers - 11-Jan-2019, 08:50 AM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 11-Jan-2019, 09:46 AM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 09:49 AM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 11-Jan-2019, 09:57 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Atrike - 11-Jan-2019, 11:35 AM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 11-Jan-2019, 11:39 AM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 11:54 AM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 11-Jan-2019, 01:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 11-Jan-2019, 12:35 PM
RE: Nieuwe kliko! - door JarnoH - 11-Jan-2019, 12:43 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Johan. - 11-Jan-2019, 01:44 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 11-Jan-2019, 01:51 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 02:01 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Marnix - 11-Jan-2019, 02:08 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 11-Jan-2019, 02:43 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Lopopodium - 11-Jan-2019, 05:45 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Johan. - 11-Jan-2019, 05:54 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Gasboer - 11-Jan-2019, 10:33 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 12-Jan-2019, 12:05 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Gasboer - 12-Jan-2019, 07:25 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 12-Jan-2019, 11:59 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Victorrinia - 12-Jan-2019, 02:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 12-Jan-2019, 08:37 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Lopopodium - 12-Jan-2019, 09:44 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 12-Jan-2019, 10:34 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 13-Jan-2019, 12:54 PM
RE: Nieuwe kliko! - door mwijns - 13-Jan-2019, 02:18 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Lopopodium - 13-Jan-2019, 02:17 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Roepers - 13-Jan-2019, 02:48 PM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 13-Jan-2019, 06:58 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 13-Jan-2019, 07:11 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Hoekie - 13-Jan-2019, 07:16 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 13-Jan-2019, 07:18 PM
RE: Nieuwe kliko! - door emgaron - 14-Jan-2019, 04:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 13-Jan-2019, 09:19 PM
RE: Nieuwe kliko! - door gideon - 14-Jan-2019, 06:08 AM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 14-Jan-2019, 12:50 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Hoekie - 14-Jan-2019, 02:59 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 14-Jan-2019, 03:04 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Roef Veerman - 14-Jan-2019, 03:22 PM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 14-Jan-2019, 05:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Hoekie - 15-Jan-2019, 08:45 PM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 15-Jan-2019, 09:26 PM
RE: Nieuwe kliko! - door emgaron - 15-Jan-2019, 11:19 PM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 17-Jan-2019, 10:59 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2019, 09:28 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 15-Jan-2019, 10:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 17-Jan-2019, 09:54 PM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 16-Jan-2019, 01:48 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Roef Veerman - 23-May-2019, 12:07 PM
RE: Medeliggers onderweg - door GertBr - 11-Jan-2019, 03:52 PM
RE: Medeliggers onderweg - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 04:05 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM