Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe kliko!
#14
(11-Jan-2019, 01:51 PM)Wim -de roetsende schreef: Doe het vooral een beetje kallum an die eerste rit. Houd de wieltjes aan de onderkant.

Er zijn er namelijk al veel geweest die op de eerste rit een flinke schuiver hebben gemaakt.

De fiets heeft aan de rechterkant ook wat krassen, de vorige eigenaar had ook een kantelmomentje zo'n 80 km nadat hij hem nieuw had gekocht... Dus ik zal zeker rustig aan doen. Ben al wel wat gewend met de trike, daarmee neem ik bochten ook met beleid want die wil af en toe ook weleens loskomen met een voorwiel...

Gekke vraag misschien aan de anderen met een trapauto... wat dragen jullie qua kleding met dit weer? Ik ben natuurlijk geheel ingesteld op open fietsen...
Ik vond het trouwens bij de OBT wel een grappig gezicht, dik ingepakte nekken en hoofden met daaronder een korte fietsbroek Smile
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 08:44 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Roepers - 11-Jan-2019, 08:50 AM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 11-Jan-2019, 09:46 AM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 09:49 AM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 11-Jan-2019, 09:57 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Atrike - 11-Jan-2019, 11:35 AM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 11-Jan-2019, 11:39 AM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 11:54 AM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 11-Jan-2019, 01:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 11-Jan-2019, 12:35 PM
RE: Nieuwe kliko! - door JarnoH - 11-Jan-2019, 12:43 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Johan. - 11-Jan-2019, 01:44 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 11-Jan-2019, 01:51 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 02:01 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Marnix - 11-Jan-2019, 02:08 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 11-Jan-2019, 02:43 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Lopopodium - 11-Jan-2019, 05:45 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Johan. - 11-Jan-2019, 05:54 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Gasboer - 11-Jan-2019, 10:33 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 12-Jan-2019, 12:05 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Gasboer - 12-Jan-2019, 07:25 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 12-Jan-2019, 11:59 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Victorrinia - 12-Jan-2019, 02:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 12-Jan-2019, 08:37 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Lopopodium - 12-Jan-2019, 09:44 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 12-Jan-2019, 10:34 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 13-Jan-2019, 12:54 PM
RE: Nieuwe kliko! - door mwijns - 13-Jan-2019, 02:18 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Lopopodium - 13-Jan-2019, 02:17 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Roepers - 13-Jan-2019, 02:48 PM
RE: Nieuwe kliko! - door GertBr - 13-Jan-2019, 06:58 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 13-Jan-2019, 07:11 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Hoekie - 13-Jan-2019, 07:16 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 13-Jan-2019, 07:18 PM
RE: Nieuwe kliko! - door emgaron - 14-Jan-2019, 04:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 13-Jan-2019, 09:19 PM
RE: Nieuwe kliko! - door gideon - 14-Jan-2019, 06:08 AM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 14-Jan-2019, 12:50 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Hoekie - 14-Jan-2019, 02:59 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 14-Jan-2019, 03:04 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Roef Veerman - 14-Jan-2019, 03:22 PM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 14-Jan-2019, 05:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door Hoekie - 15-Jan-2019, 08:45 PM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 15-Jan-2019, 09:26 PM
RE: Nieuwe kliko! - door emgaron - 15-Jan-2019, 11:19 PM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 17-Jan-2019, 10:59 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2019, 09:28 PM
RE: Nieuwe kliko! - door ErikvanD - 15-Jan-2019, 10:29 PM
RE: Nieuwe kliko! - door TvWijk - 17-Jan-2019, 09:54 PM
RE: Nieuwe kliko! - door PietV* - 16-Jan-2019, 01:48 AM
RE: Nieuwe kliko! - door Roef Veerman - 23-May-2019, 12:07 PM
RE: Medeliggers onderweg - door GertBr - 11-Jan-2019, 03:52 PM
RE: Medeliggers onderweg - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 04:05 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM