Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is dit? (Marktplaats)
#4
Ik vermoed dat de oorspronkelijke bouwer een tandarts was. Alle gekheid op een stokje, het lijkt erop dat de kracht van de trappers wordt overgebracht door de as van de naaf in het voorwiel, met een groot tandwiel via ketting omhoog, daarna via een setje 1:1 tandwielen omlaag gaat en dan aan het wiel een cassette met derailleur(equivalent) treft.

Het zou wel heel wild zijn als het een variant van de Flevobike PSS betreft.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Wat is dit? (Marktplaats) - door 365cycle - 02-Sep-2024, 03:17 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door ZoefZoef - 02-Sep-2024, 03:25 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door Tijanus - 02-Sep-2024, 07:12 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door kuŝbiciklo - 02-Sep-2024, 11:15 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door Josligfiets - 03-Sep-2024, 06:14 AM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door stoterstangen90 - 01-Dec-2024, 03:27 AM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door Hardloper - 01-Dec-2024, 11:16 AM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door Willeke_IGKT - 01-Dec-2024, 09:32 AM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door Wim -de roetsende - 01-Dec-2024, 11:10 AM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door stoterstangen90 - 01-Dec-2024, 02:50 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door Jeroen S - 01-Dec-2024, 11:30 AM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door Fietsbennie - 01-Dec-2024, 12:51 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door Tijanus - 01-Dec-2024, 04:20 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door stoterstangen90 - 01-Dec-2024, 04:25 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door Raymond - 05-Dec-2024, 02:08 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door Wim -de roetsende - 01-Dec-2024, 06:17 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door ligvogel - 01-Dec-2024, 06:42 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door Wim -de roetsende - 01-Dec-2024, 08:48 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door stoterstangen90 - 03-Dec-2024, 08:21 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door kuŝbiciklo - 03-Dec-2024, 08:58 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door stoterstangen90 - 04-Dec-2024, 07:56 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door kuŝbiciklo - 05-Dec-2024, 02:45 PM
RE: Wat is dit? (Marktplaats) - door stoterstangen90 - 06-Dec-2024, 01:45 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM