Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Requiem
#6
(30-Jul-2018, 09:42 PM)Lopopodium schreef:
(30-Jul-2018, 09:15 PM)Niels van der Wal schreef: Een automobilist gaf geen voorrang op een kruising die bestond uit anders gekleurd asfalt (rood) en was gemarkeerd met haaientanden. Hij verklaarde naderhand dat hij de fiets niet gezien had; hij had alleen gekeken naar eventueel autoverkeer.

Ben benieuwd waar je bij zo'n kruising autoverkeer zou verwachten...

https://www.google.com/maps/@51.928235,5...312!8i6656

De auto kwam vanuit de richting snelweg; ik reed achter het paaltje. En inderdaad: Autoverkeer verwachten op het fietspad is een vreemde gedachtekronkel.

Niels, verstoppertje, van der Wal

(30-Jul-2018, 09:30 PM)Marnix schreef: Zag je al op de lijst staan van orders voor een nieuwe DF .Goed dat je zelf ok bent, dat is toch het belangrijkste.

Klopt! En voor de veiligheid heb ik voor een minder opvallende kleur gekozen.

Niels, Tongue , van der Wal
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Requiem - door Niels van der Wal - 30-Jul-2018, 09:15 PM
RE: Requiem - door ErikvanD - 30-Jul-2018, 09:29 PM
RE: Requiem - door Coen__ - 04-Aug-2018, 12:46 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 05-Aug-2018, 08:06 AM
RE: Requiem - door Marnix - 30-Jul-2018, 09:30 PM
RE: Requiem - door Lopopodium - 30-Jul-2018, 09:42 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 30-Jul-2018, 09:46 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 31-Jul-2018, 09:29 AM
RE: Requiem - door Hoekie - 31-Jul-2018, 09:38 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 31-Jul-2018, 10:14 AM
RE: Requiem - door PietV* - 01-Aug-2018, 07:24 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 02-Aug-2018, 08:04 AM
RE: Requiem - door PietV* - 02-Aug-2018, 01:44 PM
RE: Requiem - door cnarcnar - 19-Aug-2018, 02:13 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 19-Aug-2018, 06:47 PM
RE: Requiem - door cnarcnar - 19-Aug-2018, 07:19 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 19-Aug-2018, 11:41 PM
RE: Requiem - door Hoekie - 20-Aug-2018, 12:04 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 20-Aug-2018, 09:14 AM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 19-Aug-2018, 08:57 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2018, 09:58 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 20-Aug-2018, 10:02 PM
RE: Requiem - door Roef Veerman - 20-Aug-2018, 09:34 PM
RE: Requiem - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 10:45 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 30-Aug-2018, 02:27 PM
RE: Requiem - door PietV* - 30-Aug-2018, 11:46 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 11-Oct-2018, 03:24 PM
RE: Requiem - door Hoekie - 11-Oct-2018, 10:10 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 12-Oct-2018, 10:00 AM
RE: Requiem - door Fietsbennie - 12-Oct-2018, 10:07 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 12-Oct-2018, 11:39 AM
RE: Requiem - door ErikvanD - 11-Oct-2018, 04:17 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2018, 08:17 PM
RE: Requiem - door Roepers - 11-Oct-2018, 09:54 PM
RE: Requiem - door Roef Veerman - 12-Oct-2018, 12:55 PM
RE: Requiem - door Hoekie - 12-Oct-2018, 01:21 PM
RE: Requiem - door GertBr - 12-Oct-2018, 01:57 PM
RE: Requiem - door ErikvanD - 12-Oct-2018, 06:04 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 12-Oct-2018, 06:20 PM
RE: Requiem - door Luapretep - 12-Oct-2018, 06:51 PM
RE: Requiem - door Lopopodium - 13-Oct-2018, 12:30 AM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 13-Oct-2018, 08:27 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 21-Oct-2018, 08:49 AM
RE: Requiem - door Hoekie - 21-Oct-2018, 12:47 PM
RE: Requiem - door Roepers - 21-Oct-2018, 01:10 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2018, 02:22 PM
RE: Requiem - door ErikvanD - 21-Oct-2018, 10:24 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 22-Oct-2018, 09:35 AM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 22-Oct-2018, 10:32 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM