Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mijn oude ligger mag weg
#33
Ik zie het probleem niet echt, handel zal er altijd zijn. Heb dit ook gedaan indertijd met mtb en racefietsen. Kan je eerst zelf eens even een aantal maanden wat uitproberen en kijken hoe het rijd en zo heb je wel een hele grote ervaring van diverse fietsen en rijgedrag. Niks mis mee. Of iemand dat moet zeggen lijkt me niet. Iemand koopt hem voor een samen afgesproken prijs. Wat hij of zij er mee doet is hun probleem en zaak.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 24-May-2018, 10:02 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 24-May-2018, 11:04 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 25-May-2018, 06:14 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 26-May-2018, 01:48 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 27-May-2018, 12:09 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Coen__ - 02-Jun-2018, 02:19 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 27-May-2018, 05:38 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 28-May-2018, 09:06 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 11:27 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 28-May-2018, 11:54 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 03:45 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 28-May-2018, 05:34 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 05:54 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door PietV* - 30-May-2018, 02:03 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 31-May-2018, 07:16 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 31-May-2018, 07:29 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 31-May-2018, 10:07 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 01-Jun-2018, 08:51 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 01-Jun-2018, 10:36 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Keeshond - 01-Jun-2018, 04:00 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door PietV* - 01-Jun-2018, 05:21 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 01-Jun-2018, 11:18 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 03-Jun-2018, 02:01 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 03-Jun-2018, 11:48 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 10-Jun-2018, 08:38 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 10-Jun-2018, 10:59 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 10-Jun-2018, 11:44 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 11-Jun-2018, 10:53 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Coen__ - 14-Jun-2018, 05:01 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 14-Jun-2018, 08:30 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 24-Jun-2018, 01:03 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 22-Jun-2018, 04:24 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door pietermels1979 - 24-Jun-2018, 01:12 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 24-Jun-2018, 06:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM