Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wie is Cor.M-racer
#12
Dag Cor,

Een goede keus; de M-racer.
In een vaag verleden heb ik wedstrijden gereden op de voorloper van de M-racer. Grote wielen hebben minder rolweerstand en zijn dus sneller als kleine wielen. De vraag was dus, of een groot voorwiel kon. Bij een groot voorwiel komt dit voorwiel wel tegen de trapper aan als je bij lage snelheid naar rechts stuurt. De vraag was, of dit problematisch was. Al snel bleek voor mij dit niet problematisch te zijn. In een rechter-bocht met zeer lage snelheid hield ik mijn rechter trapper naar voren, maar ook als het voorwiel tegen de trapper aankwam leidde dit niet tot een val; maar tot een kleine disbalans. Gewoon doorfietsen dus :-)

Niels, M, van der Wal
De rij-eigenschappen zijn wel zo prettig dat ik de M-racer verkies boven de M5 lowracer, die ik ook nog tot mijn beschikking heb.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 23-Oct-2017, 10:58 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 23-Oct-2017, 11:15 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 24-Oct-2017, 02:04 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Roepers - 24-Oct-2017, 11:02 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Johan. - 24-Oct-2017, 11:46 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 24-Oct-2017, 01:10 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Johan. - 24-Oct-2017, 02:36 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 24-Oct-2017, 01:34 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door ErikvanD - 24-Oct-2017, 02:49 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 24-Oct-2017, 07:05 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 25-Oct-2017, 11:55 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 25-Oct-2017, 10:07 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 26-Oct-2017, 06:43 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 26-Oct-2017, 01:12 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 26-Oct-2017, 08:08 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 26-Oct-2017, 05:29 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 26-Oct-2017, 05:57 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 26-Oct-2017, 09:36 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 26-Oct-2017, 10:16 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 27-Oct-2017, 07:40 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 27-Oct-2017, 07:52 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 27-Oct-2017, 09:00 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 27-Oct-2017, 10:07 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 27-Oct-2017, 05:24 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door pietermels1979 - 16-Jun-2018, 06:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM