Topics: 34
Bedankt: 1
1802 x bedankt in 1020 berichten
...Rod Stewart nog steeds bij de veerboot van Maassluis naar Rozenburg werkt. Daar werkt al vele jaren lang een kerel en die lijkt nogal op Rod Stewart. Ik vind dat elke keer als ik hem zie weer een leuke grap in mijn hoofd. Maar sinds covid-gedoe hem daar niet meer gezien. Dus ik dacht, die is weg, met pensioen ofzo of wegbezuinigd. Maar deze week weer eens op de veer gezien. Dus die grap in mijn hoofd kan voor nu nog even blijven!
Topics: 40
Bedankt: 781
1856 x bedankt in 632 berichten
Na 3 dagen in de schuur om te knutselen aan de elektra van de Milan, ben ik vandaag blij dat alles nu werkt.
Ik was niet tevreden over de verlichting en heb vrijwel alles, op de 2 koplampen na, vernieuwd. Daarvoor moest de boel van 7/8v naar 12v. Gelukkig had ik ervaring door Q501 waar ik wat soortgelijks heb gedaan.
Erg tevreden ook over een custom geprint dashboardje om de voltmeter, de hoofdschakelaar (voor 2 accu's) en de LEDjes van de knipperlichten een plekje te kunnen geven.
Wat foto's:
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Topics: 11
Bedankt: 727
3837 x bedankt in 1791 berichten
Ik mag ook met de verlichting van mijn Milan aan de gang, er is iets mis met het knipperlicht kabeltje van de stroomvoorziening naar de schakelaar. Daarin zit ook het dingetje wat voor het knipperen zorgt, is bij mij een heel klein zwart doosje. Ik ben blij dat ik weer thuis ben om er wat aan te doen.
Topics: 40
Bedankt: 781
1856 x bedankt in 632 berichten
Snap dat je dat snel wilt fixen ja.
Ik fietste ook niet zo fijn wetende dat er vrijwel onzichtbare knipperlichten op zaten: van achter amper te zien bij daglicht, van voor helemaal niet want maar 1 set en die zat ter hoogte van de muts. En geen remlicht vond ik ook erg vervelend. Nu dat allemaal gefixt is, kan het donkere seizoen weer beginnen
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt