Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
|
Berichten: 6.888
Topics: 174
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2984
9619 x bedankt in 4653 berichten
15-Jul-2025, 07:36 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Jul-2025, 07:36 PM door Wim -de roetsende.)
(15-Jul-2025, 07:00 PM)Arend-Jan schreef: Verder kreeg ik hem qua afstelling eigenlijk niet zo goed.
Omdat ik geen 2m ben zat ik eigenlijk vrij ver achter de voorwielen, wat de stabiliteit niet ten goede komt.
Goed dat je dit noemt. Het viel mij ook al op dat ik zo ver van de wielkasten af zat.
Nou kon de stoel nog wel een gaatje of 2 naar voren, maar dan nog.
Ik ga toch serieus nadenken over de raceschoenen. Pedalen en plaatjes van LOOK heb ik nog wel.
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 525
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 257
1642 x bedankt in 521 berichten
Je kan de (onderkant van) de stoel wel ver naar voren zetten, maar als je dan ook de hoofdsteun wil kunnen blijven gebruiken kom je op gegeven moment zo vlak te liggen dat je niet/nauwelijks meer over de motorkap kijkt
Berichten: 6.464
Topics: 119
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 13477
10418 x bedankt in 5058 berichten
Dan heb je dus zo'n kapje nodig als de Bülk ook heeft.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 2.040
Topics: 11
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 839
3997 x bedankt in 1886 berichten
Zo'n neusklepje aan de voorkant, waar je nog net naar buiten kunt kijken?
Ik heb in de Milan GT voor mijn onderlijf ook heel erg veel ruimte, maar voor mijn lange bovenlijf en nek mest de stoel ver naar beneden en heb ik er een extra gaatje bij moeten maken om de stoelsteun ongeveer 2 cm verder naar voren te monteren. Toch moest de BB nog 5-7 cm naar achteren. De vorige eigenaar was net zo lang als ik, ca 182, maar dus met andere proporties. Ik kan me voorstellen dat je roeifietserschouders in de Milan SL niet genoeg plek vinden.
Ik vind het wel prettig om in alle richtingen de ruimte te hebben. Ik had ooit een Alleweder maar die zijn echt te kort voor mij. Dat is niks, een VM waarin je niet zover onderuit kunt als je zou willen.
Berichten: 6.888
Topics: 174
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2984
9619 x bedankt in 4653 berichten
(16-Jul-2025, 07:41 AM)Jeroen S schreef: 1 Zo'n neusklepje aan de voorkant, waar je nog net naar buiten kunt kijken? 
2 Ik kan me voorstellen dat je roeifietserschouders in de Milan SL niet genoeg plek vinden.
3 Ik vind het wel prettig om in alle richtingen de ruimte te hebben.
1
2 Die hebben juist net genoeg ruimte. Het gaat echt om de voeten, daar zit het grootste  probleem.
3 Ik ook, maar ik heb niet veel nodig. Een beetje vind ik al genoeg. Ik stop wel even, als ik een tasje achteruit de vm wil pakken
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 108
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 0
162 x bedankt in 66 berichten
Ivm deelname aan LEL Engeland heb ik mijn versnellingen in/en Snoek L wat aangepast.
Voor heb ik nu 30/53 ovaal.
Achter is de cassette nu 11-46 11 speed.
Linksvoor een bagagevak gemaakt om spullen in op te bergen die je hoopt niet nodig te hebben.
Met het lichtste verzet kan ik nu met 6 km per uur een cadans van 80 draaien, zodat het klimmen in Noord Engeland niet een breekpunt wordt.
In 2013 had ik voor 30, achter 32 als lichtste verzet en dat bleek te zwaar om al die bulten te nemen.
Nu moet het wel erg gek gaan, als ik het niet fietsend kan oplossen. :-)
Berichten: 2.040
Topics: 11
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 839
3997 x bedankt in 1886 berichten
Heb je daarvoor het buitenblad een positie opgeschoven? Ook qua schakelen niet vanzelfsprekend dat dat allemaal lukt. Met zo'n licht verzet moet het wel lukken.
Berichten: 108
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 0
162 x bedankt in 66 berichten
Het grote blad voor heeft de standaard positie, net zoals het kleine mountainbike blad, hiervoor heb ik de spider van Rotor aangepast, zodat het past en werkt.
Berichten: 6.888
Topics: 174
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2984
9619 x bedankt in 4653 berichten
20-Jul-2025, 08:21 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-Jul-2025, 08:24 AM door Wim -de roetsende.)
https://ligfietsers.nl/thread-1567-page-8.html
Hier vertelt Twilwel over de aanpassingen die hij heeft gedaan om de 70mm remmen goed werkend te krijgen in de Bülk.
Waarom schrijf ik dit hier in het Snoek-topic? Omdat ik stomverbaasd was dat de Snoek blijkbaar standaard wordt afgeleverd met 70mm remmen.
Ik heb nu 3x een vm met 70mm remmen gehad en nu 3x eentje met 90mm remmen. De Milan staat bij allebei, want daar heb ik na 1,5 jaar de 70mm wielen laten vervangen door 90mm wielen.
Ik wil echt nooit van mijn leven meer 70mm remmen. Altijd dat gedoe met het blijven hangen van de rem. Na iedere keer remmen moet je dan die remhendel weer met je hand terugduwen. Dat moet je toch niet willen in een vm van meer dan €10.000,-
Iemand die zo technisch is als Twilwel lost het probleem van die remmen blijkbaar gewoon op. Over die vaardigheden beschik ik niet. Dat iemand zoals hij zoveel moet doen om deze remmen goed te laten werken, spreekt volgens mij al voldoende tegen die remmen.
Dus lever die vm-en nou gewoon af met 90mm remmen. Dat halve kilootje extra gewicht is een halve bidon met water.
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 334
Topics: 14
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 474
985 x bedankt in 328 berichten
(20-Jul-2025, 08:21 AM)Wim -de roetsende schreef: Dus lever die vm-en nou gewoon af met 90mm remmen. Dat halve kilootje extra gewicht is een halve bidon met water.
Of Sturmey Archer maakt eindelijk consequent goede 70mm trommelremmen met sterke veren. Er is nu domweg teveel variatie. De 90mm lijkt inder variatie in de kwaliteit te hebben. Dat moet bij de 70mm toch ook kunnen? Ik vind dat gewichtsverschil toch wel een ding en ben ook niet zo gelukkig met de kortere spaken..
Die kortere kabelloop ga ik in de gaten houden of het na verloop van tijd bijvoorbeeld kabelslijtage oplevert. De extra veer zit '`s winters in de zoute spray en ik verwacht dat die op een gegeven moment vervangen moet worden omdat ie door roest.
Ik maak me geen illusie dat SA goede 70mm remmen gaat maken voor zoń kleine doelgroep. Na verloop vanjaren zie ik dat er naar kostenbesparing wordt gestreefd bij de onderdeeltjes. met steeds slechtere 70mm als gevolg.
Berichten: 3.487
Topics: 116
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 3976
4395 x bedankt in 2922 berichten
Ik zelf vind het echt misdadige om te besparen op iets als remmen, wetende dat de remmen steeds slechter worden. Ik vind een onderdeel zoals de remmen, hierop moet je gewoon kunnen vertrouwen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 6.888
Topics: 174
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2984
9619 x bedankt in 4653 berichten
(20-Jul-2025, 12:10 PM)Hardloper schreef: Ik zelf vind het echt misdadige om te besparen op iets als remmen, wetende dat de remmen steeds slechter worden. Ik vind een onderdeel zoals de remmen, hierop moet je gewoon kunnen vertrouwen.
Mijn 70mm remden gewoon prima hoor.
Ik was alleen klaar met het gedoe.
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 3.487
Topics: 116
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 3976
4395 x bedankt in 2922 berichten
(20-Jul-2025, 12:14 PM)Wim -de roetsende schreef: (20-Jul-2025, 12:10 PM)Hardloper schreef: Ik zelf vind het echt misdadige om te besparen op iets als remmen, wetende dat de remmen steeds slechter worden. Ik vind een onderdeel zoals de remmen, hierop moet je gewoon kunnen vertrouwen.
Mijn 70mm remden gewoon prima hoor.
Ik was alleen klaar met het gedoe.
(20-Jul-2025, 10:11 AM)twilwel schreef: Na verloop vanjaren zie ik dat er naar kostenbesparing wordt gestreefd bij de onderdeeltjes. met steeds slechtere 70mm als gevolg.
Het was een reactie op dit.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 6.464
Topics: 119
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 13477
10418 x bedankt in 5058 berichten
(20-Jul-2025, 10:11 AM)twilwel schreef: Of Sturmey Archer maakt eindelijk consequent goede 70mm trommelremmen met sterke veren. Er is nu domweg teveel variatie. De 90mm lijkt inder variatie in de kwaliteit te hebben. Dat moet bij de 70mm toch ook kunnen? Ik vind dat gewichtsverschil toch wel een ding en ben ook niet zo gelukkig met de kortere spaken.. Ik vind dit een verkeerde aanpak, zeker als je als professioneel leverancier weet dat de 70mm trommelremmen problemen opleveren.
Als ik dit op een forum zou lezen als klant zou ik serieus overwegen om binnen de wettelijk verplichte garantieperiode telkens even bij je langs te fietsen om de remmen vrij te laten maken.
Een product waarvan bekend is dat het zoveel onderhoud nodig heeft moet je niet willen verkopen.
Intercity Bike doet dat om die reden ook niet meer; de Tuna heeft standaard 90mm.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 525
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 257
1642 x bedankt in 521 berichten
31-Jul-2025, 11:44 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Aug-2025, 12:08 AM door Arend-Jan.)
Zo, ik heb een (voor mij) grote tekortkoming van de kleine Snoek geadresseerd... Ik heb twee bagagevakken voor de voorwielen in de fiets gemaakt
Volgend weekend is er een leuk dingetje/race/bbq bij Rütenbrock: https://ligfiets.net/events/4779 en het liefst zou ik daarheen fietsen maar ik wist echt niet hoe ik een kampeeruitrusting in de Snoek zou kunnen meenemen op zo'n manier dat ik er zelf ook nog bij pas.
Omdat ik zelf officieel al niet eens in de fiets pas, en daarvoor de stoel zelf en de montagebeugels en montagepuntenpunten daarvan heb aangepast blijft er naast en achter de stoel gewoon zo goed als nul ruimte over (mijn ellebogen liggen ook zo ongeveer op de bodem). Alleen naast het achterwiel blijft over, maar daar kan ik geen tent+luchtbed+slaapzak+tandenborstel kwijt, dus heb ik vooraan twee vakken gemaakt. Ik had zulke vakken vroeger ook in mijn Milan GT (en nu ook in de QV-Limo) en heb ze altijd heel nuttig gevonden.
Heb Dronten wat fotos gestuurd (ze zijn nu op vakantie) en aangeboden dat ze er een mal van zouden kunnen krijgen van me. Ik denk dat ik namelijk niet de enige ben die graag iets meer zou kunnen meenemen in zijn/haar Snoekje.
Echt super praktisch is het natuurlijk nog steeds niet: om iets uit die vakken te halen moet de fiets op zijn kant en het voetenluik eruit (wat nu moeilijker gaat!). Maar ik kan nu i.i.g veel meer spullen meenemen dan voorheen
Wat dat laatste direct zou oplossen heb ik in mijn QV-Limo wel ook al gedaan: een luik bovenop de neus, dan kan je direct perfect bij spullen in die vakken.
Maar voor de Snoek wacht ik daar nog even mee, het is immers een race-velo en die mag niet té praktisch worden
Ik heb trouwens ook de body verstijfd aan de achterkant, aan de rechterzijde, boven en voor de montage van de achterbrug.
Moet nog een paar fatsoenlijke metingen daaraan doen, maar ik merk wel echt verschil in snelle bochten en ook bij veel wind
Berichten: 6.464
Topics: 119
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 13477
10418 x bedankt in 5058 berichten
(31-Jul-2025, 11:44 PM)Arend-Jan schreef: Heb Dronten wat fotos gestuurd (ze zijn nu op vakantie) en aangeboden dat ze er een mal van zouden kunnen krijgen van me. Ik denk dat ik namelijk niet de enige ben die graag iets meer zou kunnen meenemen in zijn/haar Snoekje. Ben ik wel van overtuigd. Er passen zéker twee tandenborstels in, wie wil dat nou niet?
Zonder gekheid, het ziet er super fraai uit, en de ruimte is nu echt benut tot op de laatste millimeter, maar het is wel zo ontworpen dat je gewoon nog dingen kan repareren enzo.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 342
Topics: 3
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 502
899 x bedankt in 336 berichten
je zou ook net als 365cycle een aanhanger kunnen maken waar je snoek op kan en dan met de qv limo er heen fietsen zodat je daar je race fiets kan gebruiken.
Berichten: 525
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 257
1642 x bedankt in 521 berichten
(01-Aug-2025, 04:29 AM)Veloquest schreef: je zou ook net als 365cycle een aanhanger kunnen maken waar je snoek op kan en dan met de qv limo er heen fietsen zodat je daar je race fiets kan gebruiken.
Ja, natuurlijk kan dat.
Met het nadeel dat je al compleet kapot bent voordat de wedstrijd begint, omdat je met de trap-vrachtwagen-met-aanhanger erheen bent gefietst
Een (bagage-)aanhangertje achter de Snoek maken heb ik uiteraard ook overwogen. Ik heb zelfs nog een aanhangertje staan... Maar ik denk dat dat je flink wat kruissnelheid kost. Moet ik eigenlijk gewoon eens proberen, dat ding staat al jaren stof te verzamelen.
Maar ik heb nu genoeg plek om spulletjes voor een korte kampeertrip aan boord mee te nemen zonder veel extra gewicht (heb ze echt licht gemaakt, deze vakken) en zonder de aerodynamica compleet om zeep te helpen
Berichten: 2.568
Topics: 27
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 38
3902 x bedankt in 2163 berichten
01-Aug-2025, 10:38 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Aug-2025, 10:40 AM door ZoefZoef.)
(01-Aug-2025, 04:29 AM)Veloquest schreef: je zou ook net als 365cycle een aanhanger kunnen maken waar je snoek op kan en dan met de qv limo er heen fietsen zodat je daar je race fiets kan gebruiken. Meer massa meezeulen vergt ook extra trainingsinspanning, maar je moet niet kapot aankomen.
Wel mooi, die handigheid om zelf aanpassingen te ontwerpen en uiteindelijk ook zo te maken dat het ook echt precies werkt zoals gehoopt.
Berichten: 344
Topics: 22
Lid sinds: Mar 2024
Bedankt: 1349
841 x bedankt in 341 berichten
(17-Jul-2025, 09:48 PM)Peter de Rond schreef: Ivm deelname aan LEL Engeland heb ik mijn versnellingen in/en Snoek L wat aangepast.
Voor heb ik nu 30/53 ovaal.
Achter is de cassette nu 11-46 11 speed.
Linksvoor een bagagevak gemaakt om spullen in op te bergen die je hoopt niet nodig te hebben.
Met het lichtste verzet kan ik nu met 6 km per uur een cadans van 80 draaien, zodat het klimmen in Noord Engeland niet een breekpunt wordt.
In 2013 had ik voor 30, achter 32 als lichtste verzet en dat bleek te zwaar om al die bulten te nemen.
Nu moet het wel erg gek gaan, als ik het niet fietsend kan oplossen. :-)
Overleef je de storm een beetje? https://road.cc/content/news/london-edin...ned-315295
Berichten: 2.101
Topics: 122
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8174
3281 x bedankt in 1533 berichten
Berichten: 392
Topics: 0
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 20
208 x bedankt in 140 berichten
05-Aug-2025, 08:56 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Aug-2025, 09:00 PM door Coen__.)
(20-Jul-2025, 10:11 AM)twilwel schreef: (20-Jul-2025, 08:21 AM)Wim -de roetsende schreef: Dus lever die vm-en nou gewoon af met 90mm remmen. Dat halve kilootje extra gewicht is een halve bidon met water.
Of Sturmey Archer maakt eindelijk consequent goede 70mm trommelremmen met sterke veren. Er is nu domweg teveel variatie. De 90mm lijkt inder variatie in de kwaliteit te hebben. Dat moet bij de 70mm toch ook kunnen? Ik vind dat gewichtsverschil toch wel een ding en ben ook niet zo gelukkig met de kortere spaken..
Die kortere kabelloop ga ik in de gaten houden of het na verloop van tijd bijvoorbeeld kabelslijtage oplevert. De extra veer zit '`s winters in de zoute spray en ik verwacht dat die op een gegeven moment vervangen moet worden omdat ie door roest.
Ik maak me geen illusie dat SA goede 70mm remmen gaat maken voor zoń kleine doelgroep. Na verloop vanjaren zie ik dat er naar kostenbesparing wordt gestreefd bij de onderdeeltjes. met steeds slechtere 70mm als gevolg.
Of de 70mm is een massaproduct gericht op een niet-kritisch publiek (want die groep koopt toch wel de 90mm exemplaren?)?
Maar even los daarvan; ik heb alleen ervaring met de 90mm trommels qua velomobiel. Maar met "gewone" fietsen heb ik ook wel problemen gehad met SA trommelremmen. Het is altijd de oplopende schoen die zich vast hapt. Als dat gebeurd boeit het volgens mij totaal niet hoe sterk de veren zijn. Ik vijlde altijd een wat meer oplopende kant aan de oplopende remschoen om dat happen op te lossen. Dat hap-probleem bij is gezien de afmetingen natuurlijk inherent groter bij de 70mm trommels.
Ook best kans dat de 90mm trommels een doorontwikkeling zijn en dat ze daar de remschoen al direct verbeterd hebben om het happen te voorkomen? Ze slijten gok ik ook minder snel en daarmee gaan problemen zich natuurlijk sowieso pas later openbaren.
(20-Jul-2025, 08:21 AM)Wim -de roetsende schreef: https://ligfietsers.nl/thread-1567-page-8.html
Hier vertelt Twilwel over de aanpassingen die hij heeft gedaan om de 70mm remmen goed werkend te krijgen in de Bülk.
Waarom schrijf ik dit hier in het Snoek-topic? Omdat ik stomverbaasd was dat de Snoek blijkbaar standaard wordt afgeleverd met 70mm remmen.
Ik heb nu 3x een vm met 70mm remmen gehad en nu 3x eentje met 90mm remmen. De Milan staat bij allebei, want daar heb ik na 1,5 jaar de 70mm wielen laten vervangen door 90mm wielen.
Ik wil echt nooit van mijn leven meer 70mm remmen. Altijd dat gedoe met het blijven hangen van de rem. Na iedere keer remmen moet je dan die remhendel weer met je hand terugduwen. Dat moet je toch niet willen in een vm van meer dan €10.000,-
Iemand die zo technisch is als Twilwel lost het probleem van die remmen blijkbaar gewoon op. Over die vaardigheden beschik ik niet. Dat iemand zoals hij zoveel moet doen om deze remmen goed te laten werken, spreekt volgens mij al voldoende tegen die remmen.
Dus lever die vm-en nou gewoon af met 90mm remmen. Dat halve kilootje extra gewicht is een halve bidon met water.
Niet alleen de Snoek; het hele assortiment is 70mm standaard, +€50 voor de 90mm exemplaren voor zover ik weet?
Je kunt trouwens direct naar een post linken; klik op dat blauwe nummer met het hekje ervoor en plak die link. Dus die post van Twilwel met de remverbeteringen is dan;
https://ligfietsers.nl/thread-1567-post-...l#pid65824
Dat werkt betrouwbaarder dan naar een pagina linken, want als iemand meer / minder posts per pagina weergeeft (of dat voor iedereen gebeurd na forum update oid) dan staat er straks heel wat anders op die pagina 8 dan nu.
Berichten: 3.487
Topics: 116
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 3976
4395 x bedankt in 2922 berichten
Waar zijn eigenlijk de test fietsen mee uitgerust? Ook 70mm??
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 334
Topics: 14
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 474
985 x bedankt in 328 berichten
(05-Aug-2025, 09:07 PM)Hardloper schreef: Waar zijn eigenlijk de test fietsen mee uitgerust? Ook 70mm??
Het is maar net wat de dealer bestelt. Ik begrijp dat de Tuna standaard 90mm heeft.
Berichten: 525
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 257
1642 x bedankt in 521 berichten
De demo SnoekL en die van de mannen zelf staan op 70mm. En omdat die zo goed remmen durfde ik het ook aan.
Maar.. eerlijk is eerlijk, 90 heeft duidelijk meer 'over'. En vragen minder onderhoud. Maar ze wegen wel flink meer.. dus het is maar net wat je belangrijk vindt.
Berichten: 3.487
Topics: 116
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 3976
4395 x bedankt in 2922 berichten
(06-Aug-2025, 11:22 AM)twilwel schreef: (05-Aug-2025, 09:07 PM)Hardloper schreef: Waar zijn eigenlijk de test fietsen mee uitgerust? Ook 70mm??
Het is maar net wat de dealer bestelt. Ik begrijp dat de Tuna standaard 90mm heeft.
Ik weet dat de Tuna standaard 90mm heeft. Maar het was eigenlijk meer welke trommels zitten onder de test VM's op de Vliet.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
|
Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
Nieuwe berichten
|
Gaten in bodem Quest
|
Gaten groter dan 20 ...Willeke_IGKT — 10:24 AM |
Nieuw hier
|
Voor een lange tocht...Willeke_IGKT — 10:19 AM |
Nieuw hier
|
Probeer het eens in ...Jeroen S — 08:06 AM |
Gaten in bodem Quest
|
In de kettingtunnel ...Jeroen S — 08:01 AM |
Northlandvelo.NL is live
|
Ik heb een platte ho...benparke — 10:40 PM |
Gaten in bodem Quest
|
107 is nog een 3x20 ...Gideonaut — 10:27 PM |
Gaten in bodem Quest
|
Vandaag begonnen m...ZoefZoef — 09:56 PM |
Gaten in bodem Quest
|
Wat betreft het stur...Richard107 — 09:33 PM |
Gaten in bodem Quest
|
Die blokjes zijn sch...Willeke_IGKT — 08:37 PM |
Gaten in bodem Quest
|
Vandaag begonnen met...Richard107 — 07:52 PM |
Garmin edge: opladen via achterkant
|
Interessant?
A proj...Hoekie — 07:50 PM |
Toertochtje Zeeland - wordt herhaald
|
Denk dat zo'n gemidd...ZoefZoef — 04:47 PM |
Medeliggers onderweg
|
Vanmiddag haalde bij...Lig-hen — 04:46 PM |
M5 m-racer uitproberen (idealiter Noord...
|
Als ik een m-racer h...ZoefZoef — 04:39 PM |
De eerste kilometers op de Taifun
|
5 Dan staat je stuur...ZoefZoef — 04:35 PM |
Toertochtje Zeeland - wordt herhaald
|
Goed dat je de gem...Hoekie — 01:00 PM |
De eerste kilometers op de Taifun
|
Echt leuk zoveel rea...Trapper Pim — 11:48 AM |
|