Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 3.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
Wij rijden nu meer dan 15 jaar intensief op nazca’s (paseo en tot voor kort gaucho) en challenge furai en hebben nog nooit een frameprobleem ervaren. Met intensief bedoel ik veel km, maar ook fietsvakanties met kampeerbagage bergop, wat vermoedelijk de grootste belasting geeft.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Een half uurtje geleden, een heer op een zwarte Nazca (geloof ik) op het fietspad langs het spoor in Leidschendam richting Den Haag Mariahoeve. Ik haalde deze slak in op mijn stadsfiets...!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
Vanmiddag kwam ik in Amersfoort een man in een witte Snoek en een vrouw in witte Strada tegen, we hebben gezwaaid
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
Vrijdag 13 juni, vroeg in de middag, op de Oostvaardersdijk, tussen de rustpuntjes een tadpole trike, ik denk 20" voor en 26" achter. Meneer en ik hebben gegroet.

Zaterdag 14, vlak bij ICB iemand die in een Tuna een proefrit aan het maken was, later heb ik hem in de zaak gezien en gezien hoe hij in een Alpha (9-2?) ook voor een proefrit wegging.
Toen ik de zaak binnenkwam ging er net iemand weg met een paarse DF. Even later kwam er iemand binnen met rood (onder) geel (boven) carbon Quest aan.
Natuurlijk was Peter er, Pieter liet even zijn gezicht zien en Sasha kwam aan, en er was ook nog een klant die ik niet eens gezien heb.

De Quest rijder en ik zijn samen naar Velomobiel.nl gereden en kwamen aan in een straat waar nog maar een paar fietsen stonden. Het duurde niet lang tot alle gras stoken langs de straat vol stonden met velomobielen en wat open ligfietsen. 
Ik geloof graag dat er 100 gasten waren op het feestje waren.
Ik ben weer naar mijn vrienden op de fiets adres gegaan en op zondag naar huis gereden.

Op zondag 15 juni werd ik ingehaald door een geel witte QV, net voor de stoplichten aan het einde van de dijk, bij het Enkhuizen einde, gele body en een witte baan en hood. We hebben gegroet.

In de buurt van de Hout werd ik ingehaald door een rode (of donker oranje) Quest (of was het een Strada, ik lette op de rijder, niet op de voorwielen.) En ja, we hebben gegroet.

Net voor Hoorn kwam een jonge man mij tegemoet op een tamelijk hoge Delta trike met bovenstuur, hij begon op tientallen meters afstand al te zwaaien dus heb ik uitgebreid terug gezwaaid.

En bij Schermerhorn kwam een gele Strada me tegemoet, ook nu hebben we weer gezwaaid. Deze had de naam groot op de fiets.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: Boyd Maduro

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Velomobiel.nl feest
Voor mij is het we...ZoefZoef — 09:23 PM
Podbike Frikar failliet?
Voor de geïnteressee...Hardloper — 09:07 PM
Velomobiel.nl feest
Voor mij is het we...Hardloper — 08:56 PM
Velomobiel.nl feest
Ah, er komt ook ...ZoefZoef — 08:29 PM
Medeliggers onderweg