Berichten: 4.061
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4574
5282 x bedankt in 3448 berichten
Ik zag vandaag toevallige iemand met een elektrische step. Wat ik ervan zag zijn de Legale NL steps veel onveiliger dan de buitenlandse steps. Ik heb trouwens ook wel een step overwogen, maar dan wel een hand step met grotere fiets wielen. Zou het misschien ooit nog wel willen. Ik was een keer op vakantie in Tjechie en wat was het gaaf om per step omlaag van de berg te gaan
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 7.455
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3522
10931 x bedankt in 5202 berichten
Tsjechië is echt hét Stepland.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 7.455
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3522
10931 x bedankt in 5202 berichten
2x 28" stept heerlijk. Kruissnelheid van 23km/u lukte mij prima.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 4.061
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4574
5282 x bedankt in 3448 berichten
(28-Jun-2023, 11:07 PM)Frutsel schreef: (28-Jun-2023, 09:22 PM)Hardloper schreef: Ik zag vandaag toevallige iemand met een elektrische step. Wat ik ervan zag zijn de Legale NL steps veel onveiliger dan de buitenlandse steps. Ik heb trouwens ook wel een step overwogen, maar dan wel een hand step met grotere fiets wielen. Zou het misschien ooit nog wel willen. Ik was een keer op vakantie in Tjechie en wat was het gaaf om per step omlaag van de berg te gaan
Ik zit me nu een handstep voor te stellen.
Maar inderdaad zo'n step met groot voorwiel lijkt me ook nog wel wat
https://www.stepsportshop.nl/steppen/spo...e-steppen/
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 4.061
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4574
5282 x bedankt in 3448 berichten
Ja geweldig zo’n step. Alleen de vraag is hoe makkelijk gaat het afzetten zijn
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 654
Topics: 2
Lid sinds: Feb 2023
Bedankt: 21
1104 x bedankt in 590 berichten
Mijn buurman heeft de Elfstedensteptocht gereden op zo'n ding. Het vereist training om beide benen (uiteraard omste beurt) het werk te laten doen. Maar het is zwaar. Schakelen kan niet. En tegenwind is het moeilijk.
Berichten: 7.455
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3522
10931 x bedankt in 5202 berichten
(29-Jun-2023, 07:04 PM)Tom Fekkes schreef: Mijn buurman heeft de Elfstedensteptocht gereden op zo'n ding. Het vereist training om beide benen (uiteraard omste beurt) het werk te laten doen. Maar het is zwaar. Schakelen kan niet. En tegenwind is het moeilijk.
De Elfstedentocht moet officieel zelfs met een step met 12" wielen. Dat is pas zwaar.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 1.308
Topics: 92
Lid sinds: Dec 2018
Bedankt: 158
2375 x bedankt in 848 berichten
Ik heb wel een vouwstep overwogen om mee te nemen in de trein om de afstand tussen station en toernooizaal te overbruggen. Maar botontkalking is geen goede basis om te gaan steppen.
Ik heb altijd gelijk. Want als ik geen gelijk heb verander ik mijn mening. FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan