|
Dieren onderweg, wat nou weer?
|
Berichten: 801
Topics: 19
Lid sinds: Jan 2023
Bedankt: 848
1696 x bedankt in 758 berichten
09-Dec-2025, 10:24 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Dec-2025, 10:25 PM door LigfietsWilsum.)
Af en toe denk je wel eens: Wat was dat nou??
Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen?
Ik hou het op een paling.
Is weer eens wat anders dan een vos, bever of rode wouw.
Berichten: 469
Topics: 25
Lid sinds: Mar 2024
Bedankt: 2121
1197 x bedankt in 463 berichten
Bijzonder is het in ieder geval
Berichten: 2.346
Topics: 35
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1
2063 x bedankt in 1154 berichten
Was het niet gewoon een slang?
Berichten: 1.095
Topics: 7
Lid sinds: Jun 2023
Bedankt: 2
2116 x bedankt in 1064 berichten
Lijkt mij een ringslangetje, het enigste vreemde is dat ie met dit weer een wandelingetje aan het maken is.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Berichten: 7.128
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15405
12144 x bedankt in 5710 berichten
(09-Dec-2025, 11:17 PM)Gideonaut schreef: Lijkt mij een ringslangetje, het enigste vreemde is dat ie met dit weer een wandelingetje aan het maken is. Zou ik ook denken idd. Een paling op de kant beweegt denk ik niet zo enthousiast meer.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 801
Topics: 19
Lid sinds: Jan 2023
Bedankt: 848
1696 x bedankt in 758 berichten
(09-Dec-2025, 11:17 PM)Gideonaut schreef: Lijkt mij een ringslangetje, het enigste vreemde is dat ie met dit weer een wandelingetje aan het maken is.
Ja, die optie bedacht ik ook vannacht. Maar springen die zo hoog?
't Was natuurlijk wel erg warm, 12 graden. Ik fietste in korte broek en t-shirt  .
Berichten: 510
Topics: 15
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 266
1529 x bedankt in 475 berichten
Lijkt meer op een stuk papier
Berichten: 801
Topics: 19
Lid sinds: Jan 2023
Bedankt: 848
1696 x bedankt in 758 berichten
10-Dec-2025, 09:00 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-Dec-2025, 09:01 AM door LigfietsWilsum.)
Berichten: 2.558
Topics: 15
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 1352
5049 x bedankt in 2398 berichten
Een paling op de kant beweegt ook heel veel, want die wil weer terug in het water. In het stilgezette beeld is het een stuk papier of karton denk ik. De Hazelworm hebben we ook nog, maar het is erg onwaarschijnlijk dat je die in de nacht tegenkomt. Mogelijk is de natuur ook wat van slag door de warme periode.
Berichten: 1.858
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 1036
3406 x bedankt in 1521 berichten
Palingen bewegen over land om van water naar water te komen. Ze kunnen hun kiewen afsluiten, en zo behoorlijke stukken afleggen.
Ik vind het 'opspringen' wat vreemd, voor zowel een paling als een ringslang is dat niet echt een nuttige beweging, maar misschien schrok 'ie van de aanstormende VM.
Maar ik heb meer palingen dan ringslangen gezien op land, dus ik gok ook op paling.
Berichten: 397
Topics: 17
Lid sinds: Oct 2018
Bedankt: 305
709 x bedankt in 275 berichten
Hij lijkt ook wat te lichgekleurd voor een ringslang. Ik houd het ook op een paling.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375 - Challenge Fujin
Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|