Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toch weer op zoek naar toptasje + banaantassen
#1
Big Grin 
We kwamen wat bergruimte tekort en de grote toptas paste niet. Twee stoelen dus plek voor 2 sets banaantassen; ik ben dus op zoek naar een klein, hoog te hangen toptasje en een extra setje (grotere?) banaantassen!

Wie heeft er nog wat rondzwerven voor gratis of wêhnag? Big Grin
Voor hele fraaie, nette banaantassen heb ik mogelijk een comfortabele ligfiets of stadsfiets (beide met een beetje werk) te ruil...
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
(03-Aug-2024, 04:32 PM)365cycle schreef: We kwamen wat bergruimte tekort en de grote toptas paste niet. Twee stoelen dus plek voor 2 sets banaantassen; ik ben dus op zoek naar een klein, hoog te hangen toptasje en een extra setje (grotere?) banaantassen!

Wie heeft er nog wat rondzwerven voor gratis of wêhnag? Big Grin
Voor hele fraaie, nette banaantassen heb ik mogelijk een comfortabele ligfiets of stadsfiets (beide met een beetje werk) te ruil...

Ik heb waarschijnlijk nog wel een of twee setjes banaantassen maar weet nog niet of we die willen verkopen, is overleg voor nodig. Uitlenen voor je aanstaande fietsvakantie lijkt me geen probleem . .ik woon dicht bij. Stuur maar een mailtje naar mijn achternaam at gmail.com. Morgen fiets ik overdag, kan in de avond reageren.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#3
Ik heb in Almelo zijtassen van M5 liggen, van dit linkje. 2x27 liter, hebben een kleine beschadiging die is gerepareerd met ducktape. Zijn behoorlijk vormvast. Ooit voor weinig opgehaald ergens, maar door de vaste vorm vind ik ze minder praktisch omdat ik vrij vaak op- en afstap als ik spullen ophaal. Ze zitten me dan weleens in de weg. Ze liggen in Almelo, waar ik vanaf 17 augustus weer ben. Laat maar weten of dat je wat lijkt.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#4
(03-Aug-2024, 10:04 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik heb in Almelo zijtassen van M5 liggen, van dit linkje. 2x27 liter, hebben een kleine beschadiging die is gerepareerd met ducktape. Zijn behoorlijk vormvast. Ooit voor weinig opgehaald ergens, maar door de vaste vorm vind ik ze minder praktisch omdat ik vrij vaak op- en afstap als ik spullen ophaal. Ze zitten me dan weleens in de weg. Ze liggen in Almelo, waar ik vanaf 17 augustus weer ben. Laat maar weten of dat je wat lijkt.
Die zien er goed uit! Moet dan alleen ff kijken of ze onder m'n bagagebak passen. Kom er op terug, goed?
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5

(03-Aug-2024, 06:11 PM)Geboelders schreef:
(03-Aug-2024, 04:32 PM)365cycle schreef: We kwamen wat bergruimte tekort en de grote toptas paste niet. Twee stoelen dus plek voor 2 sets banaantassen; ik ben dus op zoek naar een klein, hoog te hangen toptasje en een extra setje (grotere?) banaantassen!

Wie heeft er nog wat rondzwerven voor gratis of wêhnag? Big Grin
Voor hele fraaie, nette banaantassen heb ik mogelijk een comfortabele ligfiets of stadsfiets (beide met een beetje werk) te ruil...

Ik heb waarschijnlijk nog wel een of twee setjes banaantassen maar weet nog niet of we die willen verkopen, is overleg voor nodig. Uitlenen voor je aanstaande fietsvakantie lijkt me geen probleem . .ik woon dicht bij. Stuur maar een mailtje naar mijn achternaam at gmail.com. Morgen fiets ik overdag, kan in de avond reageren.
Heb even gezocht en overlegd, we hebben één set radical banaantassen over, maat L (2×35l volgens huidige specs).
https://photos.app.goo.gl/SNMrkxnAdvLNkHfs5
Volgens mij zijn ze nog helemaal goed.

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#6
(04-Aug-2024, 09:33 AM)Geboelders schreef: Heb even gezocht en overlegd, we hebben één set radical banaantassen over, maat L (2×35l volgens huidige specs).
https://photos.app.goo.gl/SNMrkxnAdvLNkHfs5
Volgens mij zijn ze nog helemaal goed.

Hoi Gé,
klinkt goed! Eigenlijk een beter idee dan de M5 tassen van Bob, heeft dus toch mijn voorkeur.
Ik mail je straks even!

groetjes,
Kevin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM