Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buitenkansje ? glasvezels Quest voor nog geen 2k
#1
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...el-te-koop

Ik denk dat het hier om een glasvezel quest gaat. Voor 1750 heb je denk ik een interessante exemplaar. Of is dit voor dit exemplaar nog te duur? Maar Sneek is verre van dichtbij voor mij.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#2
Ik denk zelfs dat het een 3 x 20" Quest is en die zijn allemaal glasvezel (voor zover als ik weet,) net als degene die ik net kapot heb gereden.
De prijs is in iedergeval niet slecht, maar bedenk wel dat het (dan) een zware en relatief langzame fiets is, met een tussenas.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , 365cycle
#3
Behoorlijk oud exemplaar. Dat zie je aan de knippers en de voorlamp. Zou idd best een 20" kunnen zijn.
Weet de verdere staat niet, maar een buitenkansje zou ik het niet direct willen noemen als je voor bijv 1000 euro meer al een goed 26" exemplaar kan kopen dat recenter, lichter en daarmee ook sneller is.
Antwoord }
Bedankt door:
#4
Oh als ik op marktplaats kijk zie ik ze allemaal rond de 3/4K voor de nieuwe quest. Maar waar stond de nieuwere dan waarna je verwijst? Maar als ik dit zo hoor heb ik totaal geen verstand van normale prijzen voor tweedehands exemplaren
Maar even serieus: wat is een nette prijs voor dit model op dit moment l? Kan het zo niet vinden via de zoek functie
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
1750 is helemaal geen gek bedrag als je niet meer hebt. Als je wél meer hebt is meer uitgeven geen gek idee.
Antwoord }
#6
(08-May-2023, 07:50 PM)365cycle schreef: 1750 is helemaal geen gek bedrag als je niet meer hebt. Als je wél meer hebt is meer uitgeven geen gek idee.

Ik ga geen kale boterham meer door eten door de QV te kopen in plaats van deze Quest.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#7
(08-May-2023, 07:50 PM)365cycle schreef: 1750 is helemaal geen gek bedrag als je niet meer hebt. Als je wél meer hebt is meer uitgeven geen gek idee.
Als je niet meer wilt uitgeven, of als je besluit dat deze Quest gewoon waar voor zijn geld is en je de rest van het budget daarmee voor andere dingen kan bestemmen.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#8
Deze Quest ziet er goed uit en gezien de nieuwe onderdelen lijkt mij dit veel waar voor je geld.
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Willeke_IGKT
#9
Prijs loopt inmiddels op: 1900 euro geboden.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#10
(09-May-2023, 02:44 PM)Roepers schreef: Als je niet meer wilt uitgeven, of als je besluit dat deze Quest gewoon waar voor zijn geld is en je de rest van het budget daarmee voor andere dingen kan bestemmen.
Zo kan je het ook zien, maar ik wilde een iets dikkere streep onder m'n standpunt; een 20" Quest is een mooie instapper, maar één stapje hoger is mijns inziens de investering waard mits je het geld hebt. Ook als je het liever aan iets anders uit geeft Wink Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Ik ben vandaag terug...Martin van Mourik — 11:56 PM
Spezi 2024
De stand buurman v...365cycle — 11:51 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Getekend. Verbod...ZoefZoef — 11:13 PM
Foto's Fietsbennie
Nu ik 1499 bijdragen...Fietsbennie — 10:56 PM
Spezi 2024
Hydrauliek is vooral...Hoekie — 10:42 PM
montage standaard
Het voordeel van een...melle z — 10:07 PM
Spezi 2024
Denk ik ook. A...Gideonaut — 10:07 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Getekend. Verbod v...Merijn — 09:50 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
25 km per uur gemi...Tom Fekkes — 09:36 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik ook, met commenta...Tom Fekkes — 09:33 PM
montage standaard
Jouw oplossing is ee...Duncan — 09:24 PM
Spezi 2024
Waarom worden velo...Hoekie — 09:21 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik heb ook getekend.Willeke_IGKT — 09:20 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
De meeste mensen...Willeke_IGKT — 09:19 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
DoneHoekie — 09:12 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en tan...
Hallo,  Ik heb de...Mauricem — 08:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op welke plekken wil...ZoefZoef — 08:51 PM