Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roeifietsverhalen en -ervaringen
#1
Op mijn blog staan natuurlijk al veel verhalen over Roeifietsen, maar op de site van Derk Thijs staan de echt spectaculaire verhalen.

https://rowingbike.com/

Over toertochten, over de Kreta-reizen, over de Winterelfstedentocht, over persoonlijke reizen, over WK's en natuurlijk over de spectaculaire prestatie van Theo Homan.

Zie hier: https://rowingbike.com/posts/verslag-the...-pbp-2015/


Theo heeft namelijk in 22 dagen 66.000 hoogtemeters en 4000km gereden.
Halverwege had hij 3 dagen rust.

Dat is dus 182km per dag. En ook nog 3000 hoogtemeters per dag, dat is 3km.

Hij roeide 13/14 uur per dag en dat 3 weken lang.


Van dit soort getallen kan ik alleen maar heel erg nederig worden.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM
Milan 4.2
Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM
Drive by wire...
Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM
Drive by wire...
Tot er op de Route N...Jeroen S — 07:58 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Action speaks louder...Jeroen S — 07:54 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM
Milan 4.2
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM
Drive by wire...
Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM
Drive by wire...
Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM
Drive by wire...
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM
Milan 4.2
On topic! ...Arend-Jan — 08:59 PM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM
Milan 4.2
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM